ElskerFolieBalloner

er jeg den eneste som tænder på plastik?

Recommended Posts

ElskerFolieBalloner

lige siden jeg var barn har jeg godt kunne lide plastik, dengang bleer havde plastik udenpå og jeg var holdt op med at gå med ble begynte jeg at onanere med bleerne fordi jeg kunne lide den plastik der var på dem men så i 1996 eller 1997 kunne man ikke få plastik bleer mere så jeg prøvet med badedyr af plastik som også var gode men det bedste for mig er folieballoner den slags balloner som tivoli og bakken sælger de er lavet af en form for plastik der føles rigtig rat så lige siden år 2000 har jeg købt folieballoner Jeg kan ikke tage i tivoli eller bakken uden at købe balloner med hjem da jeg elsker dem. jeg kunne også lide airpad de der plastik luft puder som kom med pakker i 00erne men nu 2019 snakker folk om at forbyde plastik og balloner og det gør mig ked af det fordi så er mit sexliv ødelagt... øko og andre nature produkter gør det ikke for mig... er jeg den eneste i Danmark der kan lide plastik? Jeg har set en hjemmeside engang fra udlandet om folk med plastik fetish.

IMG_0163.JPG

gfhhthrh.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Tror nu alle kan lide plastik, måske ikke lige som dig. Så er vi bare ikke glade for hvor skødesløse vi er med den plastik som vi så bruger, og hvor den placeres i naturen.

Dog er den fetish du tænker på , vel ikke mere farlig , end du kan styre dine lyster og skaffe dig af med den plastik på en korrekt og grøn måde, når du er færdig med at lege. Så er der vel intet forkert eller noget at græde over, det forsvinder nok ikke lige de næste 30 år men brugen mindskes nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
On 18.5.2019 at 22:46, DenBruneMunk skrev:

Tror nu alle kan lide plastik, måske ikke lige som dig. Så er vi bare ikke glade for hvor skødesløse vi er med den plastik som vi så bruger, og hvor den placeres i naturen.

Dog er den fetish du tænker på , vel ikke mere farlig , end du kan styre dine lyster og skaffe dig af med den plastik på en korrekt og grøn måde, når du er færdig med at lege. Så er der vel intet forkert eller noget at græde over, det forsvinder nok ikke lige de næste 30 år men brugen mindskes nok.

Jeg bruger heller ikke plastik i naturen. alle mine folieballoner og andet oppusligt plastik beholder jeg i mit soveværelse og bruger det til at hygge med. Jeg er bare ikke tilhænger af et forbud mod plastik. Jeg er ret kritisk overfor EU og staten.

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snuddi
On 5.6.2019 at 23:37, Bruger128 skrev:

Jeg bruger heller ikke plastik i naturen. alle mine folieballoner og andet oppusligt plastik beholder jeg i mit soveværelse og bruger det til at hygge med. Jeg er bare ikke tilhænger af et forbud mod plastik. Jeg er ret kritisk overfor EU og staten.

hej

jeg kunne godt rænke mig og høre mere om det

du kan skrive til mig på snuddi54@gmail.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Catwoman67

Jeg tænder ikke plastik, men du kan fortælle mere om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 4 timer siden, Catwoman67 skrev:

Jeg tænder ikke plastik, men du kan fortælle mere om det.

du er velkommen til at sende mig en privat besked hvis du har nogle sprøgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
On 5.7.2019 at 11:19, snuddi skrev:

hej

jeg kunne godt rænke mig og høre mere om det

du kan skrive til mig på snuddi54@gmail.com

Jeg fortrakker privat beskeder her på hjemmesiden da jeg ikke har så meget lyst til at give mit rigtige navn ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind