Forsvarsadvokat

Er koranen godt for Danmark?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Jeg mener, at den godt kunne undværes!

Din mening?

De Radikale.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Det er en bog.

Troede ikke du ville censurerer ?

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 46 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

På hvilket sprog?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
1 time siden, Forsvarsadvokat skrev:

Jeg mener, at den godt kunne undværes!

Din mening?

De Radikale.jpg

I hvilken forstand kan den undværes mener du, er der noget specifik du tænker på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ubeskriveligt

Koranen har det absolut bedst i de 51 lande i verden, der dyrker islam. Og det samme kunne siges om muslimer.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 5 timer siden, Ubeskriveligt skrev:

Koranen har det absolut bedst i de 51 lande i verden, der dyrker islam. Og det samme kunne siges om muslimer.

Hmmmm, Danskere har det bedst in Danmark, Alligevel bor der over 2 million Danskere i udlandet.

Hvorfor dog. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ubeskriveligt
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, dewey skrev:

De 2 mio. danskere:gruble: i udlandet er vildt overdrevet, jeg kender kun statistikken fra 2012 og den opgav, at 172.000 danskere bor i udlandet, i mellemtiden er der måske nok kommet et par tusinde til.

Denne artikel fra 2015 kommer med et tal på 160.000 danskere, der opholder sig i udlandet i mindst 2 år. Kan godt være det er steget lidt siden 2015, men der er rigtigt langt op til de påståede 2 millioner.

Så ja, hvis man vil argumentere, står man sig langt bedre ved at bruge korrekte tal og ikke oppustede selvopfundne tal uden kildeangivelse. Bruger man kildehenvisninger, som jeg ofte gør, har man som regel vist man har ret lige med det samme og oplysningens glæde og ro kan sænke sig over de fleste diskussioner :)

https://jyllands-posten.dk/politik/ECE7792330/op-mod-160000-udenlandsdanskere-maa-ikke-stemme-torsdag/

Redigeret af Ubeskriveligt
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
Skrevet (redigeret)
For 32 minutter siden, Ubeskriveligt skrev:

Så ja, hvis man vil argumentere, står man sig langt bedre ved at bruge korrekte tal og ikke oppustede selvopfundne tal uden kildeangivelse.

Det kan endda gå, at vi får serveret nogle selvopfundne tal, men endnu værre er alle de selvopfundne røverhistorier om politk og verdenshistorien, selvom jeg må sige sådanne røverhistorier har en vis underholdningsværdi og jeg får mig tit et billigt grin.:D

Redigeret af dewey
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind