snoozz

Depression når man blir gammel ?

Recommended Posts

snoozz

Hej. !

Er det bare mig: Når nogen dør, så dør dennes kæreste/samlever/ægtefælle kort efter ?

Mine forældre er ikke døde, men hvad skal det mon ske, når en af dem gør ?

Og så hele det "faktum" at min far var mekaniker og min mor havde sin egen madfirma... De har ingen af delene mere... hvad skal de så¨fåt iden til at gå med ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Sovet dårligt inat?  4 indlæg , alle mere eller mindre lidt sån, du ved.....

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrs Christine

Hmm ingen i min familie er døde lige efter hinanden. Mindst 4 år mellem hinanden. Fritidsaktiviteter er altid gode til at aktivere folk, når de ikke længere har et arbejde😊

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Min far døde for 17 år siden, i en alder af 66 år, og min mor lever stadig, er nu 82.

Kort før min far døde havde mine forældre overtaget min hund, og den var min mor rigtig glad for da min far var død, for så var der jo en, der krævede at hun stod op om morgenen.

Mine forældre var medlem af ældresagen, og her blev min mor besøgsven efter min far var død og var det i nogle år. Efterhånden har min mor fået en pæn kreds af veninder, omend der også er faldet nogen fra undervejs, af naturlige årsager. Og hun deltager i nogle arrangementer, både hos  ældresagen og Røde Kors, og strikker for Røde Kors.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind