snoozz

Tar piger ble på ?

Recommended Posts

snoozz
Skrevet (redigeret)

I 90´erne skulle en pige have en så lille røv som muligt.

Nu er det omvendt - store patter og stor røv - "timeglas-figur"?

Men går kvinder så virkelig rundt med Ble på, ikke fordi de ikke kan holde på tisset, men bare fordi deres røv så ser større ud end den faktisk er ?

Jeg ved ikke noget om det, da alle dem jeg har datet har helt naturligt stor røve, så intet behov for at forstørre den ;=)

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

He he, syret emne. 

Men jeg synes da klart, at en stor røv er frækkere end en flad røv. Dog alt med måde. Man skal jo heller ikke have en læskefed hængerøv. Men former er bedre end ingen former. Derfor forstår jeg ikke det der skønhedsideal, hvor kvinder (læs: kvindelige modeller) skal være flade som pandekager, så de ligner drenge mere end de ligner kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

ha ha uden at være ekspert tror jeg ikke kvinder tager ble på for at få end større røv , du må huske på der er flere overvægtige kvinder/mænd end der er kvinder/mænd der har en sund vægt her i dk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Tænkte bare at sådan nogen som the Kardashians. De er virkeligt bredrøvede uden at være tykke.

Men det kan være de bare har silikone både i patter og røv jo.

Nu er alle jo ikke lige så rige som dem, så derfor jeg tænkte som nogle der var knapt så rige mon brugte ble. for at få en lign effekt ;) Lidt ligesom "push-up" Bh´er, for at få ens patter til at se større ud end de egenligt er ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 7 minutter siden, snoozz skrev:

Tænkte bare at sådan nogen som the Kardashians. De er virkeligt bredrøvede uden at være tykke.

Synes de er grimme med den figur , så lad dem bare , når de bliver ældre så får de plastikkirugi , og får det hele fjernet igen, det det ikke er på mode når de ældes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 time siden, snoozz skrev:

Men det kan være de bare har silikone både i patter og røv jo.

Nu er alle jo ikke lige så rige som dem, så derfor jeg tænkte som nogle der var knapt så rige mon brugte ble. for at få en lign effekt ;) Lidt ligesom "push-up" Bh´er, for at få ens patter til at se større ud end de egenligt er ;)

Det er godt nok en syret tråd den her tråd , ja de er da godt nok bredrøvede , jeg høre nogle gange radio24syv det vi taler om , de talte om de der røv forstørrende operationer , der er flere måder at få en større røv på , den ene er de sure dit fedt fra andre dele af din krop og så sprøjter de fedtet  ind i dine baller , det ikke ufarligt der er flere operationer der er gået galt ,så de får ondt i røven  så er der selvfølgelig silikone metoden , mener du godt nok at kardashians har fået deres røve lavet større , som munken siger det er godt nok surt show når det går af mode , jeg mener godt nok kardashians er pæne uden at være super smukke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind