snoozz

Anbefal en by !

Recommended Posts

snoozz

Takker for mange gode forslag. 

Jeg har skam cancer, men tror nu ikke jeg ligefrem er ved at dø. 

Tror nu ikke lige jeg er Rungsted-typen gg. 

Rødby er nok også lige en tand for langt ude. 

Skulle gerne være et sted i det midtsjællandske. 

Grunden til jeg overvejer noget andet, er såmænd blot at jeg er træt af at traske op og ned af trapper (ingen elevator) + jeg for ikke så længe siden fik en nabo som elsker høj musik og bor huller i væggene søndag morgen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 3 minutter siden, snoozz skrev:

Rødby er nok også lige en tand for langt ude. 

Jeg valgte at gå udenom Gedser, for du vil jo gerne have et tog :)

Ellers var Rødby økonomisk fint men ja, stadig i udkants Danmark , hvis man vil bo på sjælland.

edit: Jeg ville nok ikke selv vælge Rødby, så kommer jeg nærmere Maribo / Sakskøbing, måske tæt på Nykøbing F her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg har prøvet Sakskøbing, og har på fornemmelsen at MAribo er lidt det samme. Det er fx ikke unormalt at gå forbi et hus hvor der ganske enkelt er hul i muren dirkete ind.

Lidt det Samme i Nyk Sj gg.

Det skal gerne være et i et byggeri som er yngre end mine forældre gg.

Ville også gerne have lidt mere plads nu jeg snart er færdig med min bankgæld, så kan der godt blive en tusse eller 2 mere til husleje pr måned ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 50 minutter siden, snoozz skrev:

Prøv at kig på den link jeg oprindelig lagde, DAB er da pæne boliger og rækkehuse og til en rimelig pris, afhængig af du vælger 1,2 eller 3 værelser. Og du kan se om der er boliger (kort ventetid)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Vil jeg bestemt se på !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 15 timer siden, snoozz skrev:

Jeg har prøvet Sakskøbing, og har på fornemmelsen at MAribo er lidt det samme. Det er fx ikke unormalt at gå forbi et hus hvor der ganske enkelt er hul i muren dirkete ind.

Lidt det Samme i Nyk Sj gg.

Ville også gerne have lidt mere plads nu jeg snart er færdig med min bankgæld, så kan der godt blive en tusse eller 2 mere til husleje pr måned ;)

Sakskøbing er hærget i den del du var på Saxenhøj. Maribo har ikke rigtig huse ned huller i. Du vil kun kunne få råd til Østerpark  og jeg vil tro du bliver afvist fordi du er på overførsel. 

Hvad med Christiania de er ligeglade med du hurtigt bor i et bombet lokum. Lowland har i forvejen for mange dyre af din slags.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nu er jeg jo ikke bare på overførsel fordi jeg ikke gider arbejde eller uddanne mig, jeg har skam både uddannet mig og arbejdet, men er desværre blevet syg.

Synes ikke jeg har oplevet når jeg skulle skrives op til div boliger at man skulle redegøre for sin økonomi ? Kun at man jo åbenbart mener at kunne betale det der skal til ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Okay måske er Sakskøbing også det værste eksempel på Lorteby, hvad angår forfald generelt gg. Nykøbing F virker ret "moderne" men også ret dyr i forhold til ;/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
On 26.5.2019 at 12:09, snoozz skrev:

Okay måske er Sakskøbing også det værste eksempel på Lorteby, hvad angår forfald generelt gg. Nykøbing F virker ret "moderne" men også ret dyr i forhold til ;/

Hvad med at blive helt væk fra området, der er rigelig med sociale klienter. Mon ikke du selv har en stor andel af dit helbred  med din livsførelse.

Du er vel egentlig Odsherred kommunes problem.

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
On ‎17‎-‎05‎-‎2019 at 04:44, snoozz skrev:

Hej derude!

Da jeg måske har planer om at flytte, men ikke ved ret meget om andre byer, kan i så anbefale en der er god at bo i ud fra følgende kriterier:-

-Tæt på indkøb, dog bare en lille købmandsbutik, ikke en hel gågade med tøjbutikker osv.

- Ikke for mange mennesker, men helller ikke helt tom

- lav husleje

- der må gerne være smukke single piger tæt på, men ikke et absolut krav GG

- skal være i en by hvor der kommer tog, så man kan komme væk uden bil GG

- mulighed for fritidsaktiviteter, fx tennisbaner eller svømmehal osv noget i den stil.

Ting som IKKE er vigtige:

Uddannelsesmuligheder (da jeg allerede har en)

Jobmuligheder, da jeg allerede er pensioneret.

Gågade og natteliv, (det bruger jeg aldig.). Der skal dog være en købmandsbutik tæt på, men altså ikke en hel gågade med tøjbutikker det magter jeg ikke GG

JA nu blev det lidt langt alligevel, men ud fra de kriterier, hvilken by synes i så det lyder som ?

Kliplev i Sønderjylland har sin egen dagligbrugs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind