snoozz

Anbefal en by !

Recommended Posts

Terence
For 12 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Rødby(Havn) er en af de gode, hvis man kan leve med de billige lejeboliger (DABbolig.dk).
https://dabbolig.dk/find-bolig/?search=4970 Rødby

- Billig mad og drikke (via færgen til Tyskland, på gåben 135,-)
- Butikker og gode færdigmads muligheder (dog dyre ca.70kr ret, rabat ved uge aftaler) (reklame) lol
- Tog i Rødby
- Busser, både til Tyskland og modsatte vej :) (Ved dog ikke om man kan springe på i Rødby havn.

Du nævner ikke hvorfra du vil væk, måske er du allerede der :)

Vollsmose er også til at betale?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 29 minutter siden, Terence skrev:

Er priserne ikke nogenlunde i øst hvor du bor?

Kan du klare den på bistand, kan vel også på førtidspension

Ved ikke hvor billigt her er. Betaler 5000 i husleje pr. måned. Tro det er for dyrt for Snooz.

Er der nogle steder på Lolland, du kan anbefale til Snooz? Jeg mener, naturligvis UDOVER Krønge, som jo er verdens navle...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
Skrevet (redigeret)
For 11 minutter siden, Lucianone skrev:

Ved ikke hvor billigt her er. Betaler 5000 i husleje pr. måned. Tro det er for dyrt for Snooz.

Er der nogle steder på Lolland, du kan anbefale til Snooz? Jeg mener, naturligvis UDOVER Krønge, som jo er verdens navle...

Det er da ikke dyrt.

Kun en tusse mere end Jyderup.

Eller dobbelt hvis han sidder for 2500 i nr 25.

Pøllen har ledig første sal æggehoved er flyttet til Maribo.

Jeg har forslået Nakskov, der falder han ikke ved siden af.

Ellers Rødby havn Sognefoedvænget hvor pøllen lillesøster boede før hun flyttede til Sundby, vil han også kunne ligne klientellet. 

Redigeret af Terence

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 minut siden, Terence skrev:

Pøllen har ledig første sal æggehoved er flyttet til Maribo.

Maribo er da ikke så ringe endda? Der er nok bare dyrt og nu mere sydligt, nu billigere, hvis også varme og stand skal tælle for noget.

Var det Tønder ville jeg seriøst se på det billigere dagligvarer, mad og igen boliger. Når alt bliver 10% billigere, og bil reps, så kan man dårligt synes at bo i grænseområder er ringe :)

For 13 minutter siden, Lucianone skrev:

Synes da heller ikke transport og indkøb er lige om hjørnet der. Men jeg er da lige så udsat og har 8-9km til nærmeste indkøb og 16km når man skal noget stort (no phun intended lol)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 20 minutter siden, Terence skrev:

Vollsmose er også til at betale?

btw,

Der får du ikke de muligheder, som Rødby tilbyder, udover de drenge som bor  der, så er der andre typer i Rødby, nok måske ikke helt så seje, selvom de taler sjovt, og lidt københavnsk rapper agtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

btw,

Der får du ikke de muligheder, som Rødby tilbyder, udover de drenge som bor  der, så er der andre typer i Rødby, nok måske ikke helt så seje, selvom de taler sjovt, og lidt københavnsk rapper agtigt.

Fuerzzz kan ikke gå til færgen, han er jo døden nær, så det nok ikke betale sig at flytte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 3 minutter siden, Terence skrev:

Fuerzzz kan ikke gå til færgen, han er jo døden nær, så det nok ikke betale sig at flytte.

Det har jeg ikke læst? Der er da mange som lever med en kræft sygdom, uden at være døden nær men kræver ofte behandling. Har du set det skrevet et andet sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 10 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Det har jeg ikke læst? Der er da mange som lever med en kræft sygdom, uden at være døden nær men kræver ofte behandling. Har du set det skrevet et andet sted?

Fuerzzz er skam da ved at dø af KOL.

Har han nu og cancer??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 6 minutter siden, Terence skrev:

Fuerzzz er skam da ved at dø af KOL.

Har han nu og cancer??

Se bare, der er meget vi ikke ved, så måske kan personen godt tage til Rødby og få mange gode år ud af den by, og de billige cigaretter når regeringer måske hæver dem igen,igen. Og så ikke at glemme alt det andet gode.
Tror dog man skal rejse lidt imod byerne for at finde et socialt rigt liv, hvis man også søger det.

On 7.5.2019 at 11:42, snoozz skrev:

PS jeg undgik heldigvis at tage stoffer (stort set) til gengæld har jeg fået kræft ;/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Namasté
On ‎17‎-‎05‎-‎2019 at 04:44, snoozz skrev:

- der må gerne være smukke single piger tæt på, men ikke et absolut krav GG

- skal være i en by hvor der kommer tog, så man kan komme væk uden bil GG

- mulighed for fritidsaktiviteter, fx tennisbaner eller svømmehal osv noget i den stil.

Vedbæk, Rungsted eller måske Gammel 'Halte', der finder du masser af tennisbaner, swimmingpools og smukke unge kvinder.

Jeg bor ikke selv i den landsdel, men du virker som en venlig, åben og imødekommende mand og jeg er derfor ret sikker på at du hurtigt vil kunne knytte venskaber med ligesindede i lokalområdet.

6ef3fe5d-c87e-4420-8520-09cd5967feb7_sno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind