snoozz

Kørekort efter sprutkørsel?

Recommended Posts

DenBruneMunk
For 9 timer siden, snoozz skrev:

Det jeg spørger om er om "frakendelsestiden". Er om man skal regne fra, da ulykken skete, og politiet tog kørekortet, eller fra der faldte dom i sagen i retten - for det var nemlig først 2 år senere.

Der mener jeg du kan se på almindelige straffe, når folk varetægtsfængsles, så sidder de måske 6 måneder, og får en dom på 8, så sidder de kun 2 måneder mere.

Så har du fået 5 år, og får dommen 2 år efter OG de har taget kørekort for 2 år siden, så er der 3 år tilbage.  For du så en ny dom indenfor de 3 år, så lægger de dem oveni, går der 3 år med at finde ud af det, så er de 5 år jo altså væk, og det er kun den nye straf uden kørekort der er tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ok så tror jeg at jeg har forstået det nu ;) Takker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

DDR nej heldigvis ikke.

Men kommer man så ud for en ulykke så opdager de jo hvis man har drukket (for meget). Desværre ;)

Kostede lige hvad der var tilbage af bilen og 50 dage i brummen. De kunne ikke tage mit kørekort jo, for jeg havde ikke noget HAHA

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

At du griner af den slags viser jo bare at du er et fjols...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

DDR have håbet min smiley afslørede at det var sarkastisk ment.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 time siden, snoozz skrev:

DDR have håbet min smiley afslørede at det var sarkastisk ment.

Jeg mener nu heller ikke din smiley afslører noget, når den ligger i sætningen før. Og du har skrevet "haha" , det gør nok intet bedre.

Sidst, jeg prøver at bruge emojis mindst muligt og skrive holdning som kommentar, for emoji's gør folk sure, og udtrykker ikke holdninger som forventet. Men jo, den var malplaceret, sorry!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Okay så !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind