stig6499

Paludans stalker sag

Recommended Posts

stig6499
For 13 minutter siden, Patrioten skrev:

Er det virkelig bevis nok på at han er homo ?

Min kammerat har stalket en mand i to måneder fordi han ikke ville lade hans datter være i fred - er min kammerat så også homo - eller hvad ?

Du er nok bange for at din helt er homo 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 7 minutter siden, stig6499 skrev:

Slet ikke, jeg er mere urolig over at der ikke skal mere til at stemple en mand !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 17 minutter siden, stig6499 skrev:

Der er vist ingen helt i ham men man skal passe på med at befolkningen dømmer på påstande, bare tænk hvis det rygtes du var pædofil, og dagspressen kom og bankede på og en masse journalister ikke ville gå udenom dig mere og ville høre en masse fra dig istedet på det grundlag.

Du ved måske en ting om det men rygter kan være farlige og her er der måske tale om det, især hvis historier kommer fra en som bryder med dataloven. Det gør man altså ikke for sjov, når bøden er meget høj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Der er vist ingen helt i ham men man skal passe på med at befolkningen dømmer på påstande, bare tænk hvis det rygtes du var pædofil, og dagspressen kom og bankede på og en masse journalister ikke ville gå udenom dig mere og ville høre en masse fra dig istedet på det grundlag.

Du ved måske en ting om det men rygter kan være farlige og her er der måske tale om det, især hvis historier kommer fra en som bryder med dataloven. Det gør man altså ikke for sjov, når bøden er meget høj.

Jamen befolkningen har dømt paludan tilhængere som modstandere , det er politikkens spil 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 35 minutter siden, stig6499 skrev:

Jamen befolkningen har dømt paludan tilhængere som modstandere , det er politikkens spil 

Bare fordi man er modstander behøver man vel ikke lyve, bare fordi man har en anden holdning til sager.

Skal disse bevises med løgne og vold, så er de ikke meget værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 8 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Bare fordi man er modstander behøver man vel ikke lyve, bare fordi man har en anden holdning til sager.

Skal disse bevises med løgne og vold, så er de ikke meget værd.

Det er nøjagtig det samme visse personer siger om muslimer bare se på de tråde der er om muslimer , men når der er negativ tale om Paludan så får piben en anden lyd 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
For 22 timer siden, Lucianone skrev:

Ved ikke. Netop hvad angår politikere, er privatlivet jo meget relevant. Bare se hvor mange politikere, der har jokket i spinaten i privatlivet og har betalt konsekvensen politisk. 

Vi kan så måske være enige om, at det er en uheldig tendens. Men det er jo sådan virkeligheden er for poitikerne. De forventes at være helgener privat - er de ikke det, koster det dels mange stemmer og dels kan de risikere at miste betroede poster. 

De fleste synes jo, at det er relevant, hvis en politiker er pædofil, morder, voldtægtsforbryder eller dyrker dyresex. Man har aldrig hørt nogen sige, at "ham der politikeren er godt nok til både børn og dyr, men han er sgu meget fornuftig, så ham stemmer jeg på alligevel!".

Spørgsmålet er, hvornår grænsen går for, hvornår en politikers privatliv rager os andre. Det kan vi altid diskutere.

Altså hvis en politiker begår en kriminel handling såsom sex med mindreårige, mord, voldtægt eller dyrker sex med dyr og vedkommende ikke er blevet anklaget og dømt (såfremt det kan bevises). SÅ er det I offentlighedens interesse, at der foregår noget holden hand over vedkommende eller politiet ikke længere er upartiske. 

Udover det, hvis folk har udstået deres straf eller om man er homoseksuel eller ej (altså noget legalt), er og bør være komplet irrelevant for de fleste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

i lyset af omtalen Paludans chikanesag ser radio 24syv politi radio kl 16.05 hvordan lovgivningen af tilhold fungere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Rygterne, jeg refererede til tidligere, om at Paludan har haft adskillige profiler på homosiden Boyfriend, var sande:

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/valg19/paludan-udstillede-unge-maend-paa-nettet/7629270

Spørgsmålet er så bare, om han ER gay - eller om han brugte Boyfriend til at udstille unge homoseksuelle mænd, fordi han måske er homofob?

Min fornemmelse er, at han nu nok er til mænd. Hvorfor skulle han ellers lave en hjemmeside, der hedder "smukmand" - samt oprette en profil på Boyfriend og sidde og chatte med unge mænd?!

Jeg har intet problem med, hvis han er gay. Men det er relevant, fordi mange af hans tilhængere er homofober. Og det er relevant, fordi så forstår man hans motiv for at ironisere over "homoooooooooooooghettoerne".

Derudover er det naturligvis problematisk, hvis han går rundt og stalker folk. Sådan en person ville jeg ikke personligt stemme på.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind