stig6499

Paludans stalker sag

Recommended Posts

DenBruneMunk
For 2 minutter siden, Lucianone skrev:

Ved ikke. Netop hvad angår politikere, er privatlivet jo meget relevant. Bare se hvor mange politikere, der har jokket i spinaten i privatlivet og har betalt konsekvensen politisk. 

Vi kan så måske være enige om, at det er en uheldig tendens. Men det er jo sådan virkeligheden er for poitikerne. De forventes at være helgener privat - er de ikke det, koster det dels mange stemmer og dels kan de risikere at miste betroede poster. 

Der er stadig forskel på kriminelle baggrunde og handlinger, og så privat liv.

Skattesager, bøder , tyveri , bedrageri ,overfald . jo, fint nok.

Børn, seksualitet(normale), rejser, vaner osv... totalt ikke relevant uden personen selv vil tale om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Børn, seksualitet(normale), rejser, vaner osv... totalt ikke relevant uden personen selv vil tale om det.

Helles mand blev beskyldt for at være homosexuel , Helle måtte sige til pressen at hendes mand ikke er homosexuel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 16 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Principielt er jeg enig med dig.

Problemet er bare, at virkelighedens verden ikke er sådan. Der er mange politikere, der mister at hav af stemmer, hvis det f.eks. rygtes at de er homoseksuelle eller biseksuelle eller er konen utro. Selvom man vil mene, at det burde høre til privatlivets fred.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 minut siden, Lucianone skrev:

Principielt er jeg enig med dig.

Problemet er bare, at virkelighedens verden ikke er sådan. Der er mange politikere, der mister at hav af stemmer, hvis det f.eks. rygtes at de er homoseksuelle eller biseksuelle eller er konen utro. Selvom man vil mene, at det burde høre til privatlivets fred.

Ved godt det hører fortiden til, og at valgkamp idag ofte tages kampen under bæltestedet. Det er bare ikke rigtigt og jeg er personligt imod det. Vi har allerede flere politikere til samme køn, og fordi nogle så ikke har en kæreste, så gør det dem ikke automatisk homoseksuelle, det mener jeg ikke.

Er Uffe elbæk ikke homo? Synes ikke det har givet problemer , eller har jeg misset noget eller er det igen personlige holdninger, så klart nogle er imod dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 16 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Ved godt det hører fortiden til, og at valgkamp idag ofte tages kampen under bæltestedet. Det er bare ikke rigtigt og jeg er personligt imod det. Vi har allerede flere politikere til samme køn, og fordi nogle så ikke har en kæreste, så gør det dem ikke automatisk homoseksuelle, det mener jeg ikke.

Er Uffe elbæk ikke homo? Synes ikke det har givet problemer , eller har jeg misset noget eller er det igen personlige holdninger, så klart nogle er imod dem.

Der er nogle tåber der mener at homoer er forkert var det ikke pabes mand der fik tæsk , det er da godt du ikke får ondt et hvis sted over det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, stig6499 skrev:

Helles mand blev beskyldt for at være homosexuel , Helle måtte sige til pressen at hendes mand ikke er homosexuel 

Ja og der kan du selv se hvad rygter kan udvikle sig til og nu er du allerede selv overbevist om at Paludan er homo pga. et rygte - ak ja !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 7 timer siden, Patrioten skrev:

Ja og der kan du selv se hvad rygter kan udvikle sig til og nu er du allerede selv overbevist om at Paludan er homo pga. et rygte - ak ja !

Paludan har stalket en mand i årevis , det er da bevis nok i sig selv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 16 minutter siden, stig6499 skrev:

Det er en klokkeklart sag efter at have læst JV,s artikel.

Paludan har i årevis udøvet Psykisk Terror over en mand og familien, stalke of forfølge manden i hele landet, og dømt af politiet.

Ut med ham, simpelthen ud af landet, Grønland måske 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 9 timer siden, stig6499 skrev:

Der er nogle tåber der mener at homoer er forkert var det ikke pabes mand der fik tæsk , det er da godt du ikke får ondt et hvis sted over det

Nye valgkamp, nye emner, selvom de dog lyder utrolig ens :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 4 timer siden, stig6499 skrev:

Er det virkelig bevis nok på at han er homo ?

Min kammerat har stalket en mand i to måneder fordi han ikke ville lade hans datter være i fred - er min kammerat så også homo - eller hvad ?

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind