stig6499

Paludans stalker sag

Recommended Posts

stig6499
For 4 minutter siden, Lucianone skrev:

Skal understrege at jeg ikke selv har nogen viden om, hvad Paludan er til.

Men det er ejeren af homositet Boyfriend, som har udtalt, at Paludan har haft flere profiler på hans site (boyfriend). Han kunne også være biseksuel, det ved vi ikke. Men grunden til, at jeg nævner dette rygte, er, at det måske ville forklare, dels hvorfor han angiveligt skulle have stalket en anden mand. Og dels hvorfor han går så meget op i at udstille arabere/muslimer som homofober.

Hvis han er til damer, er det så ikke lidt sært, at han snart er 40 og selvom han er en offentlig person, er han ikke blevet set i medierne med dame på? De fleste heteroseksuelle mænd er for længst gift eller har haft flere damer på, når de nærmer sig de 40.

Jamen du har overbevist mig selvom det kommer som en overraskelse for mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 15 minutter siden, stig6499 skrev:

Jamen hvordan vil du så forklare at han har stalket en mand i årevis og forsøgt at komme i den samme fodbold klub som den mand han stalkede , det begynder da at give mening for mig 

Jeg aner det ikke, og gider slet ikke sidde og spilde tid på rygter. Det er simpelthen for latterligt i en valg kampagne, at give de personer som starter historier mere ild, end få slukket branden eller finde konkrete beviser, som folk der kan udtale sig lovligt eller personligt nok. Dette er indtil nu bare rygter, så overbevises du af det, så helt iorden, det er bare ikke mig at lade rygter føde min hverdag med viden, så må jeg kede mig, og kunne så lige så godt begynde at læse se&hør og blive royal og hvad der ellers skal til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 4 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Hvorfor tror du på en udtalelse som kun 1 person kan stå inde for?   Hvis jeg sagde satan findes, så ville du allerede være overbevist? Eller bare jorden er flad :)  haha, nej hold nu op, der må da være lidt mere retfærdighed til end at en website kommer ud og siger dette.  

Jeg ville allerede påstå at denne person overtræder GDPR loven, og kan Rasmus som burde manden anklages for injurier og vel også at begynde at udtale sig om personlige oplysninger på sin side, som er betragtet som brud på dataloven, nu også GDPR forordringen, som personen skal følge. Så den historie tror jeg kun er og bliver en historie, er den sand, så står han til en anklage fra datatilsynet, og bøder, vil manden betale for det?

Og nej, det er ikke normalt at folk forlængst er gift og har dame, som 40 årig, der er klart individuelle lyster, så det er kun endnu en formodning men intet som du kan forbinde med andre politikere med, udover en smæde kampagne der.

Jamen, Satan findes da (det mener jeg faktisk, selvom jeg nok mere ser Satan som en ånd og bevidsthed end som en fysisk figur/skikkelse). Og jorden er.....ok, den er næppe flad he he. Men Convex Earth er nok uenig!

Om jeg tror på rygtet, ved jeg ikke. Men jeg synes, det er relevant at få klargjort motiverne for mandens gøren og laden og hans handlinger. Jeg kunne måske poste Boyfriend-ejerens fulde indlæg her, men er i tvivl om, jeg overhovedet må poste hans indlæg. Måske har han copyright på det og måske vil jeg selv få problemer ved at genposte indlægget. Men I kan jo selv vælge, om I vil tro på mig, når jeg siger, at jeg har læst et indlæg, hvor personen, Andreas Frøsting, kommer med disse påstande/udsagn.

Det korte af det lange er, at jeg blot refererer til én mands udsagn. Så kan I naturligvis tage det, som I vil. Jeg er enig i, at udsagnet intet beviser. Men det er for at få klarlagt mandens motiver til dels angiveligt at stalke en anden mand - og dels til hele tiden at snakke om HOOOOOMOOOOghettoer.

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg aner det ikke, og gider slet ikke sidde og spilde tid på rygter. Det er simpelthen for latterligt i en valg kampagne, at give de personer som starter historier mere ild, end få slukket branden eller finde konkrete beviser, som folk der kan udtale sig lovligt eller personligt nok. Dette er indtil nu bare rygter, så overbevises du af det, så helt iorden, det er bare ikke mig at lade rygter føde min hverdag med viden, så må jeg kede mig, og kunne så lige så godt begynde at læse se&hør og blive royal og hvad der ellers skal til.

Det er da rygter Paludan lever af, den slags muslimer han taler om er en meget lille gruppe af muslimer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 1 minut siden, stig6499 skrev:

Det er da rygter Paludan lever af, den slags muslimer han taler om er en meget lille gruppe af muslimer 

Han må finde sig i rygter. Fordi han baserer jo også meget af sin egen retorik på rygter og formodninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 minut siden, Lucianone skrev:

Han må finde sig i rygter. Fordi han baserer jo også meget af sin egen retorik på rygter og formodninger.

:) De er jo politiske, præcis som de andre gør sig i. Der er forskel på privatliv og politik, det tror jeg alle politikere er enige i, og at drage privatliv ind i debatten, er som at trække et nazikort overfor Alternativet :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 6 minutter siden, Lucianone skrev:

Men det er for at få klarlagt mandens motiver til dels angiveligt at stalke en anden mand

Jeg kender da til mænd som forfølger andre mænd fordi de tror de er utro med konen.
Så er der mænd som forfølger andre mænd fordi de tror de er pædofile.
Og ja, dem som tror de er forelsket, og finder ud af den anden mand er til andre kvinder.

Tror jeg kan finde på mange grunde, har selv fulgt en mand som jeg mistænkte for at have ødelagt min bil, og ville se om han gjorde det mod andres, det fandt jeg ikke ud af og blev træt af det og fik bare forsikringen til at dække.

Årsagen er da lige til sladderspalten? Den læser jeg så ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

:) De er jo politiske, præcis som de andre gør sig i. Der er forskel på privatliv og politik, det tror jeg alle politikere er enige i, og at drage privatliv ind i debatten, er som at trække et nazikort overfor Alternativet :)

Siden hvornår er der forskel på privatliv og politik tænk bare på Helles skattesag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

PaluDansk er ikke en idiot, og vi er vel villigt til at betale en par hundred million mere in beskyttelses penge, han nyder sin tid in rampelyset med 5 million tilskuere.

The show must go on. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 8 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Ved ikke. Netop hvad angår politikere, er privatlivet jo meget relevant. Bare se hvor mange politikere, der har jokket i spinaten i privatlivet og har betalt konsekvensen politisk. 

Vi kan så måske være enige om, at det er en uheldig tendens. Men det er jo sådan virkeligheden er for poitikerne. De forventes at være helgener privat - er de ikke det, koster det dels mange stemmer og dels kan de risikere at miste betroede poster. 

De fleste synes jo, at det er relevant, hvis en politiker er pædofil, morder, voldtægtsforbryder eller dyrker dyresex. Man har aldrig hørt nogen sige, at "ham der politikeren er godt nok til både børn og dyr, men han er sgu meget fornuftig, så ham stemmer jeg på alligevel!".

Spørgsmålet er, hvornår grænsen går for, hvornår en politikers privatliv rager os andre. Det kan vi altid diskutere.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind