stig6499

Paludans stalker sag

Recommended Posts

stig6499

Avisen Danmark har en artikel om paludan har stalker , chikaneret , en mand og fået et tilhold , jeg kan ikke finde ud af at indlægge et link , men prøv at google paludan stalker , så finde i avisen Danmark artikel om paludan stalker sag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 15 minutter siden, stig6499 skrev:

Avisen Danmark har en artikel om paludan har stalker , chikaneret , en mand og fået et tilhold , jeg kan ikke finde ud af at indlægge et link , men prøv at google paludan stalker , så finde i avisen Danmark artikel om paludan stalker sag 

Jyske vestkysten har også historien 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Sjovt nok har han ikke selv nogen kommentarer til den sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, snoozz skrev:

Sjovt nok har han ikke selv nogen kommentarer til den sag.

Ha ha han har stalket en mand i årevis og så har han ikke nogle kommentar til den sag ha ha det er første gang jeg kan se noget morsomt om Paludan 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Man har aldrig set Paludan med kone eller dame på. Rygterne vil vide, at manden er homoseksuel og ifølge ejeren af homositet Boyfriend har Paludan haft flere profiler på det pågældende homosite. 

Så måske har han stalket en mand på grund af jalousi? Hvem ved?

Det giver også Paludan et motiv for at udstille muslimers homofobi. Hvis han selv føler sig ramt deraf. Det giver så mening, at han for at tage pis på deres homofobi kalder deres ghettoer for hooooooooooomoghettoer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 3 minutter siden, Lucianone skrev:

Man har aldrig set Paludan med kone eller dame på. Rygterne vil vide, at manden er homoseksuel og ifølge ejeren af homositet Boyfriend har Paludan haft flere profiler på det pågældende homosite. 

Så måske har han stalket en mand på grund af jalousi? Hvem ved?

Det giver også Paludan et motiv for at udstille muslimers homofobi. Hvis han selv føler sig ramt deraf. Det giver så mening, at han for at tage pis på deres homofobi kalder deres ghettoer for hooooooooooomoghettoer.

Det kommer som en overraskelse for mig at Paludan er homosexuel , det var da det sidste jeg ville beskylde ham for 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Tror nu bare det rygte er lige så meget værd som guld for enden af en regnbue :)

Manden har selv udtalt, han vil ægte en kone og få danske børn i fremtiden, det tror jeg ikke en bøsse ville finde på at sige, uden at det ville være upassende for ham selv. Så mon det rygte er værd at tro på?

Mener bestemt det var i aftenshowet dette blev sagt, og Mikkel hørte på manden, som jo er bøsse, han ville nok rette manden, ved mindste mistanke.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Tror nu bare det rygte er lige så meget værd som guld for enden af en regnbue :)

Manden har selv udtalt, han vil ægte en kone og få danske børn i fremtiden, det tror jeg ikke en bøsse ville finde på at sige, uden at det ville være upassende for ham selv. Så mon det rygte er værd at tro på?

Jamen hvordan vil du så forklare at han har stalket en mand i årevis og forsøgt at komme i den samme fodbold klub som den mand han stalkede , det begynder da at give mening for mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Skal understrege at jeg ikke selv har nogen viden om, hvad Paludan er til.

Men det er ejeren af homositet Boyfriend, som har udtalt, at Paludan har haft flere profiler på hans site (boyfriend). Han kunne også være biseksuel, det ved vi ikke. Men grunden til, at jeg nævner dette rygte, er, at det måske ville forklare, dels hvorfor han angiveligt skulle have stalket en anden mand. Og dels hvorfor han går så meget op i at udstille arabere/muslimer som homofober.

Hvis han er til damer, er det så ikke lidt sært, at han snart er 40 og selvom han er en offentlig person, er han ikke blevet set i medierne med dame på? De fleste heteroseksuelle mænd er for længst gift eller har haft flere damer på, når de nærmer sig de 40.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 minut siden, Lucianone skrev:

Skal understrege at jeg ikke selv har nogen viden om, hvad Paludan er til.

Men det er ejeren af homositet Boyfriend, som har udtalt, at Paludan har haft flere profiler på hans site (boyfriend). Han kunne også være biseksuel, det ved vi ikke. Men grunden til, at jeg nævner dette rygte, er, at det måske ville forklare, dels hvorfor han angiveligt skulle have stalket en anden mand. Og dels hvorfor han går så meget op i at udstille arabere/muslimer som homofober.

Hvis han er til damer, er det så ikke lidt sært, at han snart er 40 og selvom han er en offentlig person, er han ikke blevet set i medierne med dame på? De fleste heteroseksuelle mænd er for længst gift eller har haft flere damer på, når de nærmer sig de 40.

Hvorfor tror du på en udtalelse som kun 1 person kan stå inde for?   Hvis jeg sagde satan findes, så ville du allerede være overbevist? Eller bare jorden er flad :)  haha, nej hold nu op, der må da være lidt mere retfærdighed til end at en website kommer ud og siger dette.  

Jeg ville allerede påstå at denne person overtræder GDPR loven, og kan Rasmus som burde manden anklages for injurier og vel også at begynde at udtale sig om personlige oplysninger på sin side, som er betragtet som brud på dataloven, nu også GDPR forordringen, som personen skal følge. Så den historie tror jeg kun er og bliver en historie, er den sand, så står han til en anklage fra datatilsynet, og bøder, vil manden betale for det?

Og nej, det er ikke normalt at folk forlængst er gift og har dame, som 40 årig, der er klart individuelle lyster, så det er kun endnu en formodning men intet som du kan forbinde med andre politikere med, udover en smæde kampagne der.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind