Forsvarsadvokat

Asociale indvandrerdrenge?

Recommended Posts

Erpe
For 17 minutter siden, dewey skrev:

Hold da helt op du kan sandelig bidrage til underholdning, men du må jo have en viden, andre ikke kender til, hvor i alverden har du det fra, at RAF aldrig ville være blevet godkendt som parti, har de da prøvet på det? 

Tror du virkelig på, at en terrorbevægelse som RAF ville have bare en chance på 0,1% for at blive godkendt som parti i Tyskland?

De så sig selv som en fraktion af den røde hær og angreb mål, som de anså for at være kapitalistiske. Så selvfølgelig ville de da bare være blevet arresteret i stedet, hvis de var stået frem og havde ansøgt om at få lov til at blive godkendt som officielt parti!

Din viden om Tyskland og Europa er simpelthen for ringe.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 26 minutter siden, Erpe skrev:

Din viden om Tyskland og Europa er simpelthen for ringe.

Og det skulle komme fra dig, der ikke aner det mindste om ret meget, men dine røverhistorier er alle tiders underholdning, bare et eksempel - først fortæller du, at  RAF er et linksekstremistisk parti, derefter bortforklarer du din egen påstand med en masse ævl. 

OG så læs på historien om RAF før du kommer med flere opdigtede udokumenterede påstande - 

Du behøver ikke svare, dit ævl kommenterer jeg alligevel ikke længere!!!!!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 2 timer siden, dewey skrev:

Og det skulle komme fra dig, der ikke aner det mindste om ret meget, men dine røverhistorier er alle tiders underholdning, bare et eksempel - først fortæller du, at  RAF er et linksekstremistisk parti, derefter bortforklarer du din egen påstand med en masse ævl. 

OG så læs på historien om RAF før du kommer med flere opdigtede udokumenterede påstande - 

Du behøver ikke svare, dit ævl kommenterer jeg alligevel ikke længere!!!!!

Det lyder dejligt! For du er jo håbløs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

(manglende blå skrift grundet mobilmoderation)

Tilbage på sporet.

Jeg forstår at emnet er følelsesladet, men hold jer til emnet frem for at blive personlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
On 16.5.2019 at 22:04, Erpe skrev:

Der er selvfølgelig ingen danske partier, der officielt siger, at de “med militante og kriminelle midler som vold og terror vil bekæmpe det politisk-parlamentariske demokrati”. Men det gjorde nazisterne i Tyskland og fascisterne i Italien, Spanien og Portugal jo heller ikke, før de kom til magten og så bare gjorde det alligevel! Nazisterne foretog i 1933 forud for valget endog voldelige overfald, som de så beskyldte deres modstandere for at have udført, hvilket jo var medvirkende til deres store valgsejr.

Så problemet er ikke, at højreekstreme partier på forhånd erklærer, at de vil afskaffe demokratiet og gøre det via løgne og bruge vold. Problemet er, at de gør det i de fleste tilfælde alligevel, hvis de får chancen.

Socialdemokraterne er nærmest et midterparti, og SF og Enhedslisten ligger kun en smule til venstre. Alternativet er vel et udbryderparti fra de radikale, der også er et midterparti (med en borgerlig økonomisk politik, men som går ind for FN og FNs menneskerettigheder).

Det kan man vel godt, hvis man går ind for kræfternes frie spil og en minimalstat.

Det er ikke politisk vold bare at straffe kriminelle lovbrydere. Politisk vold via politiet er det derimod, når man lader politiske modstandere arrestere og tilbageholder dem i månedsvis uden dom sådan, som det sker i Tyrkiet og desværre også i mange andre lande. For her er retsystemet jo sat helt ud af kraft.

Så du har ikke rigtigt nogen beviser og kan ikke rigtigt udpege en forskel mellem højre og venstre i forhold til ekstremisme men dem til højre er nu ekstremisterne fordi de er til højre. 

Hvis nu dem der synes man kun må eje en tandbørste herhjemme får magten og jeg synes jeg vil/må eje 4 tandbørster, er det så politisk vold når jeg er kommet i opdragelses lejr indtil jeg kun vil have 1 tandbørste? 

Eller er det blot at straffe "kriminelle" for så kan man jo ikke rigtigt brokke sig overhovedet over tyskerne under anden verdenskrig... Eller nord Korea.. Eller saddams Irak o.s.v. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 26 minutter siden, 78stonewobble skrev:

Så du har ikke rigtigt nogen beviser og kan ikke rigtigt udpege en forskel mellem højre og venstre i forhold til ekstremisme men dem til højre er nu ekstremisterne fordi de er til højre. 

Hvis nu dem der synes man kun må eje en tandbørste herhjemme får magten og jeg synes jeg vil/må eje 4 tandbørster, er det så politisk vold når jeg er kommet i opdragelses lejr indtil jeg kun vil have 1 tandbørste? 

Eller er det blot at straffe "kriminelle" for så kan man jo ikke rigtigt brokke sig overhovedet over tyskerne under anden verdenskrig... Eller nord Korea.. Eller saddams Irak o.s.v. 

Du misser pointen, der er, at venstreekstremisme ikke kan siges at eksistere i et samfund, hvor der ikke begås venstreekstremistisk vold. Den slags har vi vel ikke set siden Rote Armé Fraktion i Tyskland.

Derimod stiger den højreekstreme vold jo hele tiden og er slet ikke begrænset til f. eks. kun at handle om Breivik i Norge. Se f. eks. https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10198061/pet-truslen-fra-hoejreekstremistisk-terror-er-stigende-i-danmark/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
On 18/5/2019 at 17:04, Erpe skrev:

Du misser pointen, der er, at venstreekstremisme ikke kan siges at eksistere i et samfund, hvor der ikke begås venstreekstremistisk vold. Den slags har vi vel ikke set siden Rote Armé Fraktion i Tyskland.

Derimod stiger den højreekstreme vold jo hele tiden og er slet ikke begrænset til f. eks. kun at handle om Breivik i Norge. Se f. eks. https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10198061/pet-truslen-fra-hoejreekstremistisk-terror-er-stigende-i-danmark/

Altså, hvis man ikke kan gå på bar herhjemme med sin MAGA hat uden at få en øl smidt I fjæset, så er der jo nu engang venstre ekstremistisk vold herhjemme. 

Der er sikkert en del andre tilsvarende eksempler. Ungdomshuset? Klimatopmøde? EU topmøder? Antifa?

De voldelige reaktioner på f.eks. paludan?

PS: Uanset hvilken side, så er vold et problem, men jeg synes det er lidt ignorant at sige, at det kun er den ene side der tyer til vold. 

Redigeret af 78stonewobble
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 43 minutter siden, 78stonewobble skrev:

Altså, hvis man ikke kan gå på bar herhjemme med sin MAGA hat uden at få en øl smidt I fjæset, så er der jo nu engang venstre ekstremistisk vold herhjemme. 

Der er sikkert en del andre tilsvarende eksempler. Ungdomshuset? Klimatopmøde? EU topmøder? Antifa?

De voldelige reaktioner på f.eks. paludan?

PS: Uanset hvilken side, så er vold et problem, men jeg synes det er lidt ignorant at sige, at det kun er den ene side der tyer til vold. 

Helt enig og lad mig supplere med “For Frihed” demonstrationerne der uge efter uge blev beskyttet mod de skide venstrefascister !

De venstreorienterede medier har i årevis talt venstreekstremistisk vold ned og højreekstremismens ditto op !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind