Forsvarsadvokat

Asociale indvandrerdrenge?

Recommended Posts

78stonewobble

Tjae, der er vel en grund til at min indvandrer ven er temmeligt træt af indvandrere… Når de andre ikke gider vaske sig inden en tur I svømmehallen, godt kan true med tæv, når det bliver påtalt og endvidere ser det som halv pædofilt, at vi danskere går I fællesbad inden en tur I poolen. 

For at citere min ven: "De fucking arabere…" 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 timer siden, Erpe skrev:

På samme måde ser vi nu i Europa, at de tidligere kolonimagter, der udnyttede beboerne i Mellemøsten, Afrika og Asien til slaveri, nu er misundelige over, at nogle af beboerne fra disse områder oven i købet kommer til Europa uden, at vi igen har lov til bare at bruge dem til slaveri.

Såååå nogle af beboerne fra de europæiske kolonier kommer oven i købet til Europa;) - fra hvilke europæiske  kolonier kommer de da fra? 

Så vidt jeg ved, er det kun en del af Gibraltar, der i dag er europæisk koloni.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 17 minutter siden, dewey skrev:

Såååå nogle af beboerne fra de europæiske kolonier kommer oven i købet til Europa;) - fra hvilke europæiske  kolonier kommer de da fra? 

Så vidt jeg ved, er det kun en del af Gibraltar, der i dag er europæisk koloni.

Ja, hukommelsen er kort. Du husker ikke hverken det mægtige britiske imperium, det store franske imperium elller det spanske imperium. Men de regerede over hele Afrika, Mellemøsten, Indien (selvstændig i 1947 og derefter opdelt i Pakistan + Indien) samt Australien og Canada.

Interessant i denne forbindelse er f. eks. også den tidligere britiske kronkoloni Singapore, der først blev selvstændig i midten af 1960’erne. For den blev erobret af Hitler’s allierede Japan i 1942, hvor japanerne arresterede alle briter, australiere og indere i byen og overførte dem til fangelejre, hvor de sad indtil Japan kapitulerede i 1945. Dette drejede sig om 80.000 mennesker, og Japan havde allerede 50.000 andre lignende fanger fra tidligere erobrede britiske områder i Asien. Men der var jo millioner af asiater i Singapore, som japanerne ikke bekymrede sig om, fordi alle disse millioner slet ikke var briter.

De frigivne sorte slaver i USA var heller ikke slaver mere. Men dette havde de hvide i sydstaterne så svært ved at acceptere, at de først udkæmpede den amerikanske borgerkrig mod nordstaterne og derefter beholdt KKK til fortsat at bekæmpe de sortes frihedsrettigheder. På samme måder bekæmper de hvide i Europa jo så nu, at beboere fra især de tidligere kolonier i Afrika og Mellemøsten kommer til Europa og der bliver respekterede. Asiaterne er ikke rigtigt kommet i stort antal endnu, men gør det jo nok snart. Jeg er ikke i tvivl om, at højreekstreme europæere derefter også vil forsøge at bekæmpe asiaterne på samme måde, som de jo nu bekæmper afrikanerne og araberne. For historien gentager jo bare sig selv igen og igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
Skrevet (redigeret)
For 6 minutter siden, Erpe skrev:

Ja, hukommelsen er kort. Du husker ikke hverken det mægtige britiske imperium, det store franske imperium elller det spanske imperium. Men de regerede over hele Afrika, Mellemøsten, Indien (selvstændig i 1947 og derefter opdelt i Pakistan + Indien) samt Australien og Canada.

Interessant i denne forbindelse er f. eks. også den tidligere britiske kronkoloni Singapore, der først blev selvstændig i midten af 1960’erne. For den blev erobret af Hitler’s allierede Japan i 1942, hvor japanerne arresterede alle briter, australiere og indere i byen og overførte dem til fangelejre, hvor de sad indtil Japan kapitulerede i 1945. Dette drejede sig om 80.000 mennesker, og Japan havde allerede 50.000 andre lignende fanger fra tidligere erobrede britiske områder i Asien. Men der var jo millioner af asiater i Singapore, som japanerne ikke bekymrede sig om, fordi alle disse millioner slet ikke var briter.

De frigivne sorte slaver i USA var heller ikke slaver mere. Men dette havde de hvide i sydstaterne så svært ved at acceptere, at de først udkæmpede den amerikanske borgerkrig mod nordstaterne og derefter beholdt KKK til fortsat at bekæmpe de sortes frihedsrettigheder. På samme måder bekæmper de hvide i Europa jo så nu, at beboere fra især de tidligere kolonier i Afrika og Mellemøsten kommer til Europa og der bliver respekterede. Asiaterne er ikke rigtigt kommet i stort antal endnu, men gør det jo nok snart. Jeg er ikke i tvivl om, at højreekstreme europæere derefter også vil forsøge at bekæmpe asiaterne på samme måde, som de jo nu bekæmper afrikanerne og araberne. For historien gentager jo bare sig selv igen og igen.

Wat? Kan du ikke lige komme med din definition af "højreekstrem"?

Edit: Så vi lige er sikre på vi snakker om det same. 

Redigeret af 78stonewobble
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 49 minutter siden, Erpe skrev:

Det var ikke mit spørgsmål - hvilke lande er i dag i år 2019 europæiske kolononier.

For 49 minutter siden, 78stonewobble skrev:

Men der var jo millioner af asiater i Singapore, som japanerne ikke bekymrede sig om, fordi alle disse millioner slet ikke var briter.

Det værste ævl jeg længe har hørt, Singapore havde i 1950 lidt over 1. mio. indbyggere, så jeg ved ikke hvor de mange mio. er blevet af, som japanerne ikke bekymrede sig om.

Og du behøver forøvrigt ikke belære mig om Singapore, jeg har boet der i flere år.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 38 minutter siden, dewey skrev:

Det var ikke mit spørgsmål - hvilke lande er i dag i år 2019 europæiske kolononier.

Og hvor mange negerslaver er der idag i USA? Ingen, men ikke destomindre eksisterer KKK jo stadig den dag idag!

Europæerne holdt grådigt enorme befolkninger nede i kolonierne for at udnytte dem som billig eller gratis arbejdskraft. Dette ærgrer den yderste højrefløj jo sig nu over ikke mere kan lade sig gøre. Derfor drømmer den stadig om en måde at sende dem ud af Europa på og derefter holde dem nede igen i deres egne lande. Desværre for disse racister kan det jo bare ikke lade sig gøre. For deres gigantiske befolkninger dominerer nu jorden, mens europæerne er ved at uddø, fordi de kun får 1,5 barn pr. 2 voksne. Desuden har de tidligere kolonier jo allerede indhentet os teknologisk, så de også derfor ikke mere kan holdes nede af små europæiske hære,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 47 minutter siden, dewey skrev:

Det værste ævl jeg længe har hørt, Singapore havde i 1950 lidt over 1. mio. indbyggere, så jeg ved ikke hvor de mange mio. er blevet af, som japanerne ikke bekymrede sig om.

Du har ret i, at der omkring 1942 “kun” var omkring 1.000.000 mennesker i Singapore, der blev holdt nede af de kun ca. 50.000 briter.

Og du behøver forøvrigt ikke belære mig om Singapore, jeg har boet der i flere år.

Så har du vel også erfaret, at byen idag ikke ville kunne holdes nede af blot nogle få tusinde britiske soldater ligesom dengang?

Byen er jo både en østat og en bystat idag. Desuden er den langt den største af verdens kun 3 bystater. Kender du også navnene på de 2 andre? 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 21 minutter siden, Erpe skrev:

Byen er jo både en østat og en bystat idag. Desuden er den langt den største af verdens kun 3 bystater. Kender du også navnene på de 2 andre? 

JA!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 29 minutter siden, Erpe skrev:

Og hvor mange negerslaver er der idag i USA? Ingen, men ikke destomindre eksisterer KKK jo stadig den dag idag!

Europæerne holdt grådigt enorme befolkninger nede i kolonierne for at udnytte dem som billig eller gratis arbejdskraft. Dette ærgrer den yderste højrefløj jo sig nu over ikke mere kan lade sig gøre. Derfor drømmer den stadig om en måde at sende dem ud af Europa på og derefter holde dem nede igen i deres egne lande. Desværre for disse racister kan det jo bare ikke lade sig gøre. For deres gigantiske befolkninger dominerer nu jorden, mens europæerne er ved at uddø, fordi de kun får 1,5 barn pr. 2 voksne. Desuden har de tidligere kolonier jo allerede indhentet os teknologisk, så de også derfor ikke mere kan holdes nede af små europæiske hære,

Kan du ikke bare svare på det, jeg spørger dig om? Hvilke europæiske lande har i dag kolonier?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 2 timer siden, 78stonewobble skrev:

Wat? Kan du ikke lige komme med din definition af "højreekstrem"?

Edit: Så vi lige er sikre på vi snakker om det same. 

“Højreekstrem” har ikke nogen helt præcis definition, og definitionen accepteres normalt ikke af de højreekstreme selv. Men wikipedia skriver bl. a. følgende om højreekstremisme:

”Den Danske Ordbog definerer højreekstremisme som "ekstremt højreorienteret politisk holdning eller adfærd, ofte stærkt national og med en fjendtlig indstilling over for udlændinge".[1] Den Store Danske beskriver højreekstremisme og højreradikalisme som "politiske strømninger og grupperinger på yderste højrefløj, der ideologisk og politisk overskrider normen for, hvad der er foreneligt med politik i en demokratisk forfatningsstat, og som desuden ofte med militante og kriminelle midler som vold og terror bekæmper det politisk-parlamentariske demokrati".[2]

Ifølge det danske "Nationalt Center for Forebyggelse af Ekstremisme" under Udlændinge- og Integrationsministeriet er det afgørende fællestræk for de højreekstreme miljøers verdensbillede en accept af politisk vold som virkemiddel samt antidemokratiske politiske mål.[3]

Nutidens højreekstremistiske tankegods er inspireret af det 20. århundredes ultranationalistiske, antidemokratiske, antisemitiske og antimodernistiske strømninger. Ultranationalisme er et fælles kendetegn, og antisemitiske og antimuslimskeholdninger sammen med et fjendebillede af en overnational elite, afstandtagen til liberale demokratiske værdier og anvendelse af voldelige metoder præger i varierende grad de højreekstremistiske grupper.[3]”

Så problemet er, at højreekstreme egentlig er både racister, modstandere af demokratiet og menneskerettighederne, modstandere af såvel de politiske midterpartier som venstrefløjspartierne og modstandere af alle internationale organisationer. Men i stedet ser de sig selv som forkæmpere for demokratiet og “ytringsfriheden”, som de har omdefineret til bare hovedsageligt at betyde, at både racistisk tilsvining af andre mennesker og tilsvining af politiske modstandere vha løgne skal være tilladt. Kommer højreekstremister til magten vil de dog normalt enten helt afskaffe demokratiet eller begrænse det voldsomt på samme måde, som Erdogan har gjort i Tyrkiet.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind