Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jubii Debat

Politi har brugt 41 millioner kroner relateret til Paludan-demoer

Recommended Posts

Erpe
For 3 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Så fik Rasmus da lige filmet nogle turban hætteklædte typer, som gik til angreb bare fordi han ville gå en tur.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2019-07-18-politi-trak-pistol-under-paludan-besoeg

Lidt underholdende sådan set udefra, og skræmmende at disse mennesker ikke har lært noget af sidste gang.

Det er da værd at påpege at han ikke stod stille og sagde en masse  vrøvl, så det var ren provokation fra de hætteklædte turban folk at angribe, og det burde have ledt til anholdelser men de løb nok for hurtigt.

Hvor ser du turbaner? Jeg ser kun nogle hætteklædte hvide og nogle hvide ben på videoen.

Desuden ville politiet jo ikke have været der, hvis Paludan bare ville gå en lille tur. Men der var i stedet tale om en anmeldt demonstration, hvor Paludan lige ville ud og se, om han da ikke kunne provokere nogle i ghettoen ved at give dem hånende tilråb under politibeskyttelse!

Danmark er til grin over det meste af verden, fordi vi betaler så store beløb og mangler politi en masse andre steder, når vi tillader en skurk som Paludan at misbruge vores politi til den slags!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ubeskriveligt
For 17 minutter siden, Erpe skrev:

Hvor ser du turbaner? Jeg ser kun nogle hætteklædte hvide og nogle hvide ben på videoen.

Desuden ville politiet jo ikke have været der, hvis Paludan bare ville gå en lille tur. Men der var i stedet tale om en anmeldt demonstration, hvor Paludan lige ville ud og se, om han da ikke kunne provokere nogle i ghettoen ved at give dem hånende tilråb under politibeskyttelse!

Danmark er til grin over det meste af verden, fordi vi betaler så store beløb og mangler politi en masse andre steder, når vi tillader en skurk som Paludan at misbruge vores politi til den slags!

Helt enig! Danmark er til grin i hele verden. Det ville være meget nemmere at sætte militæret ind, hver gang der er den mindste ballade. Så gjorde de kort proces med dem, der forstyrrer den offentlige orden og alle er glade.

Det ville ikke koste så meget i ammunition, og Danmark ville ikke længere være til grin ude i verden. Hele verden ville ville vide, at ingen misbruger vores politi, for dem der gør, er færdige med det vons.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 28 minutter siden, Erpe skrev:

Vil du venligst stoppe med at diskriminere befolkninger der, hvis du forsøger at være sjov ved at kalde de turban folk hvide , så har du tilkaldt dig en anmærkning og du anmeldes for at diskriminere minoriteter.

Resten gider jeg ikke svare på, så begynder dine ekstremistiske holdninger bare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
1 time siden, DenBruneMunk skrev:

Vil du venligst stoppe med at diskriminere befolkninger der, hvis du forsøger at være sjov ved at kalde de turban folk hvide , så har du tilkaldt dig en anmærkning og du anmeldes for at diskriminere minoriteter.

Resten gider jeg ikke svare på, så begynder dine ekstremistiske holdninger bare.

Jeg kunne som nævnt ikke se nogle turbaner! Kun nogle tilsyneladende hvide mænd. Samt en enkelt ung pige, der godt nok lignede en indvandrer, men som ikke gjorde noget som helst.

Desuden virkede videoen rystet og som om, at den, der havde optaget den, havde forsøgt at få den til at vise visse ting, men samtidig skjule andre ting. Jeg går derfor ud fra, at den er optaget af den person (eller ven), som Paludan havde bestilt til at optage den?

Underligt, at du er så stor en fan af Paludan, når så mange af dine øvrige indlæg nærmere ser ud til at være kritiske over for SK, NB og DF. På mig virker sådanne skift i dine holdninger ret skizofrent og som om, at du bare godt kan lide at sige folk imod og være Rasmus Modsat?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
1 time siden, Erpe skrev:

Jeg kunne som nævnt ikke se nogle turbaner! Kun nogle tilsyneladende hvide mænd. Samt en enkelt ung pige, der godt nok lignede en indvandrer, men som ikke gjorde noget som helst.

Desuden virkede videoen rystet og som om, at den, der havde optaget den, havde forsøgt at få den til at vise visse ting, men samtidig skjule andre ting. Jeg går derfor ud fra, at den er optaget af den person (eller ven), som Paludan havde bestilt til at optage den?

Underligt, at du er så stor en fan af Paludan, når så mange af dine øvrige indlæg nærmere ser ud til at være kritiske over for SK, NB og DF. På mig virker sådanne skift i dine holdninger ret skizofrent og som om, at du bare godt kan lide at sige folk imod og være Rasmus Modsat?

Nå. Jeg gider slet ikke debattere med en ekstremist som kan være den næste X , og tænk du bare over det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 3 timer siden, Ubeskriveligt skrev:

Helt enig! Danmark er til grin i hele verden. Det ville være meget nemmere at sætte militæret ind, hver gang der er den mindste ballade. Så gjorde de kort proces med dem, der forstyrrer den offentlige orden og alle er glade.

Det ville ikke koste så meget i ammunition, og Danmark ville ikke længere være til grin ude i verden. Hele verden ville ville vide, at ingen misbruger vores politi, for dem der gør, er færdige med det vons.

Hehe..

Velkommen tilbage Ubeskriveligt. :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 13 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Nå. Jeg gider slet ikke debattere med en ekstremist som kan være den næste X , og tænk du bare over det.

Du elsker da tilsyneladende netop de ekstremister på højrefløjen, der bliver mere og mere truende og terroristiske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Stop med at gå efter hinanden og hold jer til bolden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

Paludan er ifølge Fyns Politi blevet sigtet for forsøg på vold under Langelandsfestivalen. Se eventuelt mere i Ekstrabladet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...