Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Jubii Debat

Politi har brugt 41 millioner kroner relateret til Paludan-demoer

Recommended Posts

78stonewobble
On 8.7.2019 at 11:43, ThomasSneum skrev:

Jow man kan. De to ting er ikke det samme.

Men orker ikke at forklarer det indlysende. Man kan også lave regler for påklædning i samfundet generelt. Og ja, det er et spørgsmål om tilhørsforhold. Man kan være imod visualisering af uniformer som symboliserer krig, forfølgelse og etnisk udrensning. Og samtidig gå ind for en ret til religiøs hoved beklædning. Osv osv.

Ja, hvis man er dobbeltmoralsk og ude af stand til at forstå konceptet om subjektivitet. 

Nu skal du ikke sidde der og svine religiøse uniformer, mens du fedter for hovedbeklædninger som symboliserer krig, forfølgelse og etnisk udrensning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
On 18.6.2019 at 09:33, DenBruneMunk skrev:

Måske er folk bare dumme nok til at tro på Paludan?  Den er nok mere sandsynligt, da han er en klovn og døgnflue som ingen tænker på om nogle måneder, så er han tilbage på youtube og laver nye videoer denne gang finansieret af staten.

Og hvad så? Der er jo ikke minimums intelligens krav til at udtale sig, forsamle sig, skrive læser breve, stemme, vælge religion o.s.v 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, 78stonewobble skrev:

Ja, hvis man er dobbeltmoralsk og ude af stand til at forstå konceptet om subjektivitet. 

Nu skal du ikke sidde der og svine religiøse uniformer, mens du fedter for hovedbeklædninger som symboliserer krig, forfølgelse og etnisk udrensning. 

Tja..så der dem som bare ikke vil forstå. Det er også fint nok. De fleste evner det fint. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Jeg tror der er subjektivt hvad folk forbinder med forskellige uniformer og øvrig beklædning !

For mit vedkommende forbinder jeg burka med død og ødelæggelse, IS, halshugning, stening og middelalderen !

Niqab med undertrykkelse, ghettoer, social kontrol og middelalderen !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 2 timer siden, 78stonewobble skrev:

Og hvad så? Der er jo ikke minimums intelligens krav til at udtale sig, forsamle sig, skrive læser breve, stemme, vælge religion o.s.v 

Fortæller du mig, at paludan's støtter mangler intelligens? Det er så ikke nyt men måske for nogle andre :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 15 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Fortæller du mig, at paludan's støtter mangler intelligens? Det er så ikke nyt men måske for nogle andre :devil:

Hmmm nu dømmer du jo alle der udtaler sig, forsamler sig, skriver læserbrev, stemmer og vælger religion som værende dumme og det inkludererer jo både dig selv og resten af Danmark !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
1 time siden, Patrioten skrev:

Hmmm nu dømmer du jo alle der udtaler sig, forsamler sig, skriver læserbrev, stemmer og vælger religion som værende dumme og det inkludererer jo både dig selv og resten af Danmark !

Så har du ikke læst citatet, for det var kun paludan støtter og jeg kan ikke se hvor hele Danmark er nævnt, når han kun fik under 2% støtte der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 41 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Så har du ikke læst citatet, for det var kun paludan støtter og jeg kan ikke se hvor hele Danmark er nævnt, når han kun fik under 2% støtte der.

Var det ikke denne du svarede på ?

“Og hvad så? Der er jo ikke minimums intelligens krav til at udtale sig, forsamle sig, skrive læser breve, stemme, vælge religion o.s.v ”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 27 minutter siden, Patrioten skrev:

Var det ikke denne du svarede på ?

“Og hvad så? Der er jo ikke minimums intelligens krav til at udtale sig, forsamle sig, skrive læser breve, stemme, vælge religion o.s.v ”

Joda men der var inkluderet navnet og det specifikke "Paludan" i mit udsagn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
On 9.7.2019 at 20:37, DenBruneMunk skrev:

Nej, jeg fortæller dig at folk, der udtaler sig mens de brokker sig over andre folks udtalelser mangler intelligens og evnen til at kigge indad. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...