Jubii Debat

Politi har brugt 41 millioner kroner relateret til Paludan-demoer

Recommended Posts

Patrioten
For 17 minutter siden, Kajkajdetermig skrev:

Er det ikke politiets opgave at beskytte borgere der er til fare for sig selv?

Politiet bør træffe beslutninger på Rasmus Klumpedums vegne, og sørge for at han ikke sætter sit eget liv i fare.

Men er det ikke ulovligt at tænde bål i det offentlige rum?

Jeg mener at spændetrøjen er opfundet til det samme formål.

Vi har slet ikke spændetrøjer nok til alle dem der går amok og ikke respekterer grundloven !

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 5 minutter siden, Patrioten skrev:

Vi har slet ikke spændetrøjer nok til alle dem der går amok og ikke respekterer grundloven !

Så mange Rasmus Klumpedum er der jo heller ikke.

Jeg tror at han er et DF projekt der er løbet af sporet, og nu giver det bagslag. Det har nok aldrig været meningen at han skulle at han skulle vælges ind i "The Parlaments Of Fulls"☺️

Men hvis du er til fare for dig selv, har ordensmagten pligt til at forhindre det, og i sidste ind stands aflevere dig i en speciel tøjforretning, hvor de har spændetrøjer. så du kan blive spændt fast, indtil at din fare for dig selv er blevet behandlet med medicin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 minutter siden, Kajkajdetermig skrev:

Så mange Rasmus Klumpedum er der jo heller ikke.

Jeg tror at han er et DF projekt der er løbet af sporet, og nu giver det bagslag. Det har nok aldrig været meningen at han skulle at han skulle vælges ind i "The Parlaments Of Fulls"☺️

Men hvis du er til fare for dig selv, har ordensmagten pligt til at forhindre det, og i sidste ind stands aflevere dig i en speciel tøjforretning, hvor de har spændetrøjer. så du kan blive spændt fast, indtil at din fare for dig selv er blevet behandlet med medicin.

Nu kan jeg så betro dig at Paludan’s politiske fortid var Radikale Venstre og altså ikke DF !

Jeg ser ingen steder at Paludan er til fare for sig selv, jeg ser derimod hjernedøde voldsamøber i hobetal der er til fare for alt og alle der bruger sine demokratiske rettigheder !

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

🏐

For 41 minutter siden, Kajkajdetermig skrev:

Politiet bør træffe beslutninger på Rasmus Klumpedums vegne, og sørge for at han ikke sætter sit eget liv i fare.

🏐

Politiet må ikke gøre en pind, de skal bare sørge for at de bruger masser af timer og ikke bekymre sig om at det er borgere som betaler gildet, bare vendt til i aften når Brøndby er færdigt spille fodbold, så kører hele politiet apparater på fuld drøn og dobbelt overtid pga. St Bededag.

Ingen af Paludansk venner her vil udtale sig kritisk, det er nemlig noget helt andet form for ytringsfrihed som bliver vist 😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 6 minutter siden, Jojojo skrev:

🏐

🏐

Politiet må ikke gøre en pind, de skal bare sørge for at de bruger masser af timer og ikke bekymre sig om at det er borgere som betaler gildet, bare vendt til i aften når Brøndby er færdigt spille fodbold, så kører hele politiet apparater på fuld drøn og dobbelt overtid pga. St Bededag.

Ingen af Paludansk venner her vil udtale sig kritisk, det er nemlig noget helt andet form for ytringsfrihed som bliver vist 😂

Hvad er det lige du prøver at sige ?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 17 minutter siden, Patrioten skrev:

Nu kan jeg så betro dig at Paludan’s politiske fortid var Radikale Venstre og altså ikke DF !

Jeg ser ingen steder at Paludan er til fare for sig selv, jeg ser derimod hjernedøde voldsamøber i hobetal der er til fare for alt og alle der bruger sine demokratiske rettigheder !

Jeg vidste ikke at han har været medlem af "far til 4" partiet.

Men de radikale venstre er jo lige så meget hadet i samfundet.

Det var en parodi, det de rendte rundt og foretog sig i partiets sidste regeringsperiode EVER.

Lille Per tabte valget helt alene i 2015. For Socialdemokraterne har aldrig i nyere til haft så stor vælgertilslutning.

Og hjælpen kom så men da Mette kuppede Helle.

Rød blok vandt valget, men var selv ude om at de tabte magten.

Husk det når i forventer at Mette kan styre landet.

Læg mærke til hendes ansigtsudtryk når hun taler til vælgerne.

Hun har samme udtryk i ansigtet, som en kat der sidder og laver bummelum i kattebakken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 28 minutter siden, Kajkajdetermig skrev:

Jeg vidste ikke at han har været medlem af "far til 4" partiet.

Men de radikale venstre er jo lige så meget hadet i samfundet.

Det var en parodi, det de rendte rundt og foretog sig i partiets sidste regeringsperiode EVER.

Lille Per tabte valget helt alene i 2015. For Socialdemokraterne har aldrig i nyere til haft så stor vælgertilslutning.

Og hjælpen kom så men da Mette kuppede Helle.

Rød blok vandt valget, men var selv ude om at de tabte magten.

Husk det når i forventer at Mette kan styre landet.

Læg mærke til hendes ansigtsudtryk når hun taler til vælgerne.

Hun har samme udtryk i ansigtet, som en kat der sidder og laver bummelum i kattebakken.

Underholdningsværdien er langt højere end relevansen Kaj 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 10 timer siden, Patrioten skrev:

Hvad er det lige du prøver at sige ?

Hvis du ikke kan gennemskue mit svar anbefaler jeg at du læser nyheder om Brøndby senere i aften, eller i morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
On 17.5.2019 at 08:32, Kajkajdetermig skrev:

Kun hvis de er umyndiggjorte. 

Det er vel kun ulovligt at tænde bål, hvis der er forbud. 

Afhænger din ret til at gå udenfor døren af hvor mange biler jeg brænder af når jeg ser dit ansigt? 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind