Jubii Debat

Politi har brugt 41 millioner kroner relateret til Paludan-demoer

Recommended Posts

DenBruneMunk
For 2 minutter siden, stig6499 skrev:

Læs bare her på debatten hvor folk støder andre , så du mener at man har lov til opføre sig som man vil ligesom Paludan som støder andre , Paludan provokere med vilje andre og det får han politi beskyttelse for , det gør han ifølge dig i ytringsfrihedens navn , hvor går din grænse ?

Lad nu være, det handler ikke om personlige grænser, det handler om at overholde loven, og gør du ikke det, så skal du betale ved kasse 1, så kan dine personlige holdninger være nok så værdigfulde hjemme hos dig selv, du kan bare ikke føre dem ud i livet uden du ændrer grundloven, ellers gør du nok noget ulovligt der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Lad nu være, det handler ikke om personlige grænser, det handler om at overholde loven, og gør du ikke det, så skal du betale ved kasse 1, så kan dine personlige holdninger være nok så værdigfulde hjemme hos dig selv, du kan bare ikke føre dem ud i livet uden du ændrer grundloven, ellers gør du nok noget ulovligt der.

Så i kan føre jeres personlige holdninger ud i livet men jeg kan ikke føre mine personlige holdninger ud i livet , det er et debat forum , jeg troede at et debat forum gik ud på at debatere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
For 8 minutter siden, stig6499 skrev:

Læs bare her på debatten hvor folk støder andre , så du mener at man har lov til opføre sig som man vil ligesom Paludan som støder andre , Paludan provokere med vilje andre og det får han politi beskyttelse for , det gør han ifølge dig i ytringsfrihedens navn , hvor går din grænse ?

Alle må støde alle med alting. 

Opfordring til vold, råbe ild I biografen og chikane bør fortsat være ulovligt. 

Om du må støde folk ved at vise dit ansigt uden for døren skal vel ikke afhænge af om jeg har brændt biler nok af? 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 5 minutter siden, stig6499 skrev:

Så i kan føre jeres personlige holdninger ud i livet men jeg kan ikke føre mine personlige holdninger ud i livet , det er et debat forum , jeg troede at et debat forum gik ud på at debatere 

Jo, præcis men du mener RP ikke må provokere som han gør?

Du må ytre alt det du vil, bare det er indenfor forumets retningslinjer :) Så bliver Thomas og jeg glade.
EDIT: Det her sted på nettet er ikke hjemme hos dig selv, bare så vi er enige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Jo, præcis men du mener RP ikke må provokere som han gør?

Du må ytre alt det du vil, bare det er indenfor forumets retningslinjer :) Så bliver Thomas og jeg glade.

Ja jeg mener at RP ikke må provokere som han gør , der er 2 sider i den sag , Paludan og muslimerne , muslimerne lader sig desværre provokere så de laver uro i gaden , det ved Paludan godt , det er derfor han gør det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 5 timer siden, Patrioten skrev:

Mig bekendt er han ikke dømt endnu, men mon ikke du kunne finde en hel del voldsdømte muslimer og venstreorienterede blandt dem der stod bag urolighederne på Nørrebro - “Ut med dem og helst til Grønlands marken og det kan ikke gå stærk nok” 🤣

Sammenligner du nu Paludansk med Muslimer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 5 timer siden, Jojojo skrev:

Sammenligner du nu Paludansk med Muslimer.

Læs hvad jeg svarer på !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ubeskriveligt

Ja, man kan ikke konkludere andet end hvis en mand, der ytrer sig kritisk overfor islam og især kriminelle indvandrere koster 41 mio. kr at beskytte over et relativt kort stykke tid, så må det alt andet lige bevise at vi, som i det danske samfund, har et gevaldigt problem med både ytringsfrihed og forsamlingsfrihed.

Og sjovt som man ligesom vil give Paludan skylden for det, manden står fredeligt og kaster med en bog, mens der render hundredevis af unge 2.generationsindvandrere rundt blandet med venstreorienterede antidemokrater og sætter hele byen i brand mens de smadrer alt omkring dem og ter sig som primitive skabninger med ringe tankevirksomhed.

Og så siger man Paludan er problemet? Ha jeg må le.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Paludan er ikke problemet, men derimod de antidemokratiske kræfter (de ikke-fredelige moddemonstranter). Nu har pressen og disse modstandere mod demokratiet ironisk nok snart sikret Stram Kurs en plads i Folketinget. Havde man i stedet ignoreret ham som den tosse han er så havde der ikke været nogle problemer, men EB o.a. elsker disse clickbait-artikler som Paludan kan give dem.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
On ‎15‎-‎05‎-‎2019 at 11:57, stig6499 skrev:

Jeg springer fra tråden inden jeg skriver noget jeg fortryder bagefter , vi er bare uenige 

Er det ikke politiets opgave at beskytte borgere der er til fare for sig selv?

Politiet bør træffe beslutninger på Rasmus Klumpedums vegne, og sørge for at han ikke sætter sit eget liv i fare.

Men er det ikke ulovligt at tænde bål i det offentlige rum?

Jeg mener at spændetrøjen er opfundet til det samme formål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind