Jubii Debat

Politi har brugt 41 millioner kroner relateret til Paludan-demoer

Recommended Posts

stig6499
For 8 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Den lyder du så ikke til at have lige nu.

Klart er, vi skal beskytte dem som ytrer sig, også når det er sådan om Rasmus kan gøre det, når det nu er sådan vores land har valgt det.

Havde han ikke beskyttelsen, så kunne han nok alligevel have fundet på det, og så var opmærksomheden på den martyr han ville blive for den manglende beskyttelse.

Så kan vi kun blive enige om at være uenige , der er forskel på at ytrer sig , og opføre sig så uansvarligt som paludan opføre sig 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Man kan ikke være i tvivl om at RP udnytter den beskyttelse han får, til at provokerer folk. 

Man kan altid tage en dialog omkring, om vi ønsker at beskytte/tillade direkte provokation. Politikerne blev hurtigt enige om at hadprædikanter skal lukkes ned, det må vel så også gælde hadprædikanter som RP - ellers er det sgu lidt dobbeltmoralsk. 

Jeg kan nu fint leve med at politiet afviser hans demostrationer, hvor de ikke kan stå inde for sikkerheden. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 9 minutter siden, stig6499 skrev:

Så kan vi kun blive enige om at være uenige , der er forskel på at ytrer sig , og opføre sig så uansvarligt som paludan opføre sig 

Jeg tror du misser pointen, med beskyttelse kommer endnu større frihed til at ytre sig præcis som man vil uden konsekvens fra dem som lytter, så længe det er inden for lovens rammer, og det er det jo. Så længe han ikke dømmes for racistiske udtalelser.

Så uenig nej, du forstår bare ikke at ytre dig :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 9 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Jeg kan nu fint leve med at politiet afviser hans demostrationer, hvor de ikke kan stå inde for sikkerheden. 

Og det er jo der, grænsen går, så kan RP udtale sig som han vil. Det har intet med voldelige demonstranter at gøre, hvordan han skal begrænses, også selvom vi betragter han udtalelser som provokation.

Provokation er jo oftest det som er trigger i dem som skifter side. Man kan være nok så fredelig, når man så provokeres, kan man risikere at det slå gnister og man reagerer utilregneligt, som provokation kan gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg tror du misser pointen, med beskyttelse kommer endnu større frihed til at ytre sig præcis som man vil uden konsekvens fra dem som lytter, så længe det er inden for lovens rammer, og det er det jo. Så længe han ikke dømmes for racistiske udtalelser.

Så uenig nej, du forstår bare ikke at ytre dig :devil:

Jeg springer fra tråden inden jeg skriver noget jeg fortryder bagefter , vi er bare uenige 

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 17 minutter siden, stig6499 skrev:

Jeg springer fra tråden inden jeg skriver noget jeg fortryder bagefter , vi er bare uenige 

Tænk bare, hvis ytringfrihed var det du gør nu, så ville det godt nok stå dårligt til i Danmark.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 27 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Tænk bare, hvis ytringfrihed var det du gør nu, så ville det godt nok stå dårligt til i Danmark.

Omvendt kunne man påstå, at hvis RP formåede at stoppe provokationen og søge dialogen.. eller stoppe denne, hvis den viser sig umulig. så ville vi spare en røvfuld penge. ;) 

RP er en klovn - og han står på ingen måde på mål for ytringsfriheden. Han udnytter den, præcist som en klov ville gøre det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

Omvendt kunne man påstå, at hvis RP formåede at stoppe provokationen og søge dialogen.. eller stoppe denne, hvis den viser sig umulig. så ville vi spare en røvfuld penge. ;) 

RP er en klovn - og han står på ingen måde på mål for ytringsfriheden. Han udnytter den, præcist som en klov ville gøre det. 

Enig men indtil nogen anden højere enighed siger andet, må og skal samfundet altså beskytte alle, som er truet af mod-demonstranter eller trusler på livet.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 8 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Enig men indtil nogen anden højere enighed siger andet, må og skal samfundet altså beskytte alle, som er truet af mod-demonstranter eller trusler på livet.

Yep!.. 
At han har tilhængere af dette klovneri, er det man kan begræde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Glem alt om Paludan og fokuser istedet på hvorfor ytringsfriheden overhovedet er truet !

Hvis nogen skulle være i tvivl om hvad beskyttelse af ytringsfriheden koster Danmark så er de 41 mio. kun pebernødder !

https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/stadig-flere-maa-leve-under-konstant-beskyttelse

https://politiken.dk/indland/art5878293/Modstandere-af-antimuslimske-optog-koster-millioner

https://www.jv.dk/indland/Eksperter-Danske-joeder-skulle-have-haft-politibeskyttelse-for-laenge-siden/artikel/1947663

https://stiften.dk/udland/Eksil-iranere-har-vaeret-under-politibeskyttelse-i-maanedsvis/artikel/536827

https://www.fyens.dk/indland/Tegner-maa-leve-med-politibeskyttelse/artikel/941554

Listen over folk under politibeskyttelse er lige så lang som gl.køge landevej og gæt engang hvilken religion der er hovedårsagen så stop lige det brok over Rasmus Paludan og vend vreden mod dem som ikke respekterer ytringsfriheden !

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind