Komge

kan ikke huske navnet på filmen

Recommended Posts

Komge
Skrevet (redigeret)

det var i 1 eller 2 verdens krig hvor man lod sorte mænd komme i hæren og i flyve våbnet de fik nogen dårlig kamp fly hvor de malede noget rød ude ved spidsen men mange havde fordømme om dem da de var farvede mange var bange for de ikke kunne finde ud af og beskytte dem men det ændte med at de blev mega gode og mange kunne godt lid dem kan ikke huske navnet har set den 1 gang og det er den bedste film nogen sinde jeg har set vil gerne have navnet på den så jeg kan finde den det er action og drama mener jeg det er

Redigeret af Komge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg har set mange lignende film - desværre kan jeg ikke hjælpe med en titel. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 7 timer siden, Komge skrev:

det var i 1 eller 2 verdens krig hvor man lod sorte mænd komme i hæren og i flyve våbnet de fik nogen dårlig kamp fly hvor de malede noget rød ude ved spidsen men mange havde fordømme om dem da de var farvede mange var bange for de ikke kunne finde ud af og beskytte dem men det ændte med at de blev mega gode og mange kunne godt lid dem kan ikke huske navnet har set den 1 gang og det er den bedste film nogen sinde jeg har set vil gerne have navnet på den så jeg kan finde den det er action og drama mener jeg det er

Er det måske filmen "Red Tails" fra 2012 du søger (den handler om  2. verdenskrig).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Komge
For 3 minutter siden, dewey skrev:

Er det måske filmen "Red Tails" fra 2012 du søger (den handler om  2. verdenskrig).

mange tak det er den film

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind