Recommended Posts

stig6499

Det er ikke en gang en uge siden valget blev sat i gang , hold kæft hvor det allerede flyder med valgflæsk det gælder både rød og blå blok , det er utrogligt hvad de lover vælgende hvis de kommer til magten , jeg mener at vælgende skal slå koldt vand i blodet over for politikkerne , det bliver sgu en lang valgkamp , et godt råd til vælgende tag politikkene med et kilo salt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Joachim B Olsen , når du er færdig  med at gokke så stem på jokke , det står der på nogle af hans valgplakater , ha ha den er sgu go 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Nu er Detektor gået ind i sagen, omkring afbrænding af koranen.

Som jeg ved, er talt om før, så kunne bogen , meget vel være en helt anden som er brændt af. Og derfor kan RP konstant sige han ikke har brændt den bog af som de taler om han har.

Der er endnu ingen som spørger , hvilken bog er det så vi ser på billederne?
Er det så børnebøger? Måske de samlede værker af X :)

Måske kan det bare være et PR stunt, måske fordi koranen også kan være dyre end bøger i en byttehandel, cover kan man printe ud derhjemme på ens farve printer, og det er jo hvad han altid viser folk, et cover :)

Han er da en klovn , også her, materialer er ikke ægte.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 15 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Nu er Detektor gået ind i sagen, omkring afbrænding af koranen.

Som jeg ved, er talt om før, så kunne bogen , meget vel være en helt anden som er brændt af. Og derfor kan RP konstant sige han ikke har brændt den bog af som de taler om han har.

Der er endnu ingen som spørger , hvilken bog er det så vi ser på billederne?
Er det så børnebøger? Måske de samlede værker af X :)

Måske kan det bare være et PR stunt, måske fordi koranen også kan være dyre end bøger i en byttehandel, cover kan man printe ud derhjemme på ens farve printer, og det er jo hvad han altid viser folk, et cover :)

Han er da en klovn , også her, materialer er ikke ægte.

Det tror jeg du kan have ret i. 
Provokationen er jo den samme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 45 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Det tror jeg du kan have ret i. 
Provokationen er jo den samme. 

præcis, provokation og senere en løgn eller 100% ægte nægtelse af hændelse og så lyver han jo ikke.

MEN! Jeg formoder dog kun dette :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Mange politikere lyver og manipulerer notorisk, derfor skal man altid tage deres valgløfte med et gran salt.

Så er der dem, der ikke bevidst lyver. Men hvor omstændighederne og det politiske spil får dem til at bryde deres valgløfter.

Uanset hvad, så skal man bestemt være skeptisk overfor valgløfter. Og det er smart at notere sig valgløfterne ned, så man kan holde politikerne oppe på dem, når de først kommer til magten.

Jeg er én af dem, der ikke har særligt meget tillid til de etablerede politiske partier, fordi jeg synes gang på gang de løber fra løfterne. Så derfor har jeg afgivet min vælgererklæring til JFK21. Desværre fik de ikke erklæringer nok, da deres leder, Mads Palsvig, modsat Riskær og Paludan ikke har været ret meget i medierne. Men hvis man bor i Kbh-området, kan man dog stemme på Palsvig som løsgænger.

Det gør jeg så ikke, så enten stemmer jeg blankt eller også må jeg gå på kompromis og stemme på et af de andre partier. Jeg lytter da gerne med, for at se, om nogen kan forføre og overbevise mig. Men samtidig er jeg meget skeptisk overfor, hvad de siger. For alt skal tages med et gran salt. Lige nu synes jeg f.eks., at Klaus Riskær har nogle spændende ideer, da han vil reformere meget af systemet. Og jeg synes klart, at der er behov for reformer på visse områder. Men om jeg ligefrem ender med at stemme på ham, det er straks mere tvivlsomt. Men han er én af de få opstillingsberettigede, som jeg synes tænker lidt ud ad boksen og virkeligt har nogle spændende forslag til løsning af samfundsproblemerne. F.eks. synes jeg, at det er en god idé, at han vil afskaffe børnepenge for de velstillede. Samtidig vil han lave en omfordeling af skattepolitiken, så private skal betale mindre i skat og virksomheder skal betale mere i skat. Det synes jeg lyder helt fair og rimeligt. 

Riskærs parti kaldes for et rød-blåt parti. Det er måske også noget for mig. Jeg har altid syntes, at vejen frem var samarbejde fremfor hele tiden at fokusere på de ofte ret små forskelle der er på rød og blå. Venstre og Socialdemokraterne taler nu for første gang åbent om at danne regering, hvis omstændighederne er til det. Jamen, hvorfor ikke? I virkeligheden er der jo mere der forener dem, end der skiller dem!

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
On 12.5.2019 at 12:55, stig6499 skrev:

Det er ikke en gang en uge siden valget blev sat i gang , hold kæft hvor det allerede flyder med valgflæsk det gælder både rød og blå blok , det er utrogligt hvad de lover vælgende hvis de kommer til magten , jeg mener at vælgende skal slå koldt vand i blodet over for politikkerne , det bliver sgu en lang valgkamp , et godt råd til vælgende tag politikkene med et kilo salt 

Ingen steder bliver der vist løjet så meget som før og efter et valg:)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind