RUDI123

Facebook bøvl

Recommended Posts

RUDI123

Når jeg logger på Facebook fra min computer, viser den kun "Velkommen til Facebook". Jeg kan ikke få andet frem, alle opslagene osv. kun "Velkommen til Facebook" Jeg har venner, laver opslag, kommentere jævnligt. Klikker jeg på "Næste" kommer der bare venne forslag frem. Jeg har prøvet 3 forskellige browsere, stadig det samme. Jeg har renset, slettet cookies og scannet hele computeren osv.  stadig det samme.  
Logger jeg på fra min mobil og tablet, ingen problemer overhovet, kun på min computer

face.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christelk

Måske skulle du prøve med et andet Anti Virus Program ? Avira og AVG er gode .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Det undrer mig, at du bruger fjæsbogen, Rudi. Med al den censur der er derinde, burde det da ej være et sted for dig. Jeg gider ikke selv fjæsbogen, da den er styret af den politisk korrekte elite. Og alt, hvad der skrives og postes på fjæsbogen, ryger lige direkte over til NSA. OGSÅ private billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Namasté

Der er noget kuk i FB i disse dage, jeg får lige for tiden kun opslag fra diverse grupper jeg følger - men ikke fra 'hovedgruppen' af kontakter.

Det er sikkert bare noget midlertidigt teknisk bøvl derinde fra. :)

(Men det KAN selvfølgelig, som Lucianone frygter, også være CIA eller NSA som har hacket dig - og måske lige nu benytter forvirringen til at installere mikrofoner i din lysekrone!)  :shock::D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

Her er alt som det skal være, vores anti sikkerheds trolling system virker upåklageligt, fordøren er mineret og tripwire in vores forhave er aktivt.

Fb virker som den skal, dog har vi installerede flere sikkerheds systemer som  varsler når andre i vores verden kigger med og følger os.

Politiet følger løbende med, PET er informeret, livet er skønt og vi trækker de hele fra i skat,  allerbedste i de hele er at EU støtter vores fortagende økonomisk. 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Facebook censurer dem de ikke kan lide. Det kan være det er det der er sket.

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sebastian_som_er_pæn
On 13.5.2019 at 09:31, Lucianone skrev:

Det undrer mig, at du bruger fjæsbogen, Rudi. Med al den censur der er derinde, burde det da ej være et sted for dig. Jeg gider ikke selv fjæsbogen, da den er styret af den politisk korrekte elite. Og alt, hvad der skrives og postes på fjæsbogen, ryger lige direkte over til NSA. OGSÅ private billeder.

det er et godt svar men alligevel: Fjæsbogen!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind