snoozz

Hvilken sang er "jeres sang"``

Recommended Posts

Torsten Bonfils

Boede Poul stadig på Norrevej 9 i oktober 2010 da Google-vognen var forbi? Det ligner godtnok en losseplads på Google Street View.🤢

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrs Christine

Dodododo and the dodos, Kim Larsen og Bruce Springsteen har alle lavet mange gode numre. De er mine favorit kunstnere 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
On 16.6.2019 at 12:54, Torsten Bonfils skrev:

Boede Poul stadig på Norrevej 9 i oktober 2010 da Google-vognen var forbi? Det ligner godtnok en losseplads på Google Street View.🤢

Han flyttede fra Norrevej 2011. Der ser snart ligesådan ud i på Krøngevej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
On 13.6.2019 at 15:23, david den store skrev:

Torsten min brave ven , nu har jeg da lige set at du har lagt et billede ud af min kære fader på hans trillert , det er godt nok en gammel sag han kører på , nu da det ikke blev en ape som han havde sat næsen op efter , den kære doktor mand ville ikke hjælpe ham til en for som han sagde til min kære fader du er ikke 85 procent invalid , det er bare noget du bilder dig selv ind og andre , så ingen hjælp herfra . Men Torsten godt foto af min kære fader , han vil ellers ikke fotograferes , og hvorfor han ikke vil må guderne vide , jeg vil da gerne fotograferes , og også med en æggeskal på hovedet . Venlig hilsen David.  

Så pøllen i går, nu på en rød trehjulet. Ligner meget en af dem der blev stjålet i Maribo. Mon 1448 skal have et tip, tror det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Uhhh baby, do you know what thats worth ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.