snoozz

Hvilken sang er "jeres sang"``

Recommended Posts

Terence
On 6.6.2019 at 13:17, Torsten Bonfils skrev:

Nu kommer en pakke smøger snart til at koste 60 kr. Vi må da ikke håbe at det er noget der kommer til at vælte Pouls budget.

Det gør det helt sikkert 60 smøger dagligt løber op.

Var forbi i dag ingen tegn på liv i ruinen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
On 6.6.2019 at 10:12, david den store skrev:

Jamen hvis min fader skal lave noget i haven eller huset , går han jo glip af at sidde og nærlæse alt hvad der sker på Gubbis side , det er jo helt til grin en side han er kylet ud fra , han logger ud og ind hele tiden , og de dynger på gulvet er papir fra 85 fra den uendelige tabte grinagtige forsikringssag , TRYG sejrede heldigvis , så min fader blev ikke millionær , he he . Nej han har det bedst med en bajer og en smøg i flaben og så følge de debatter hvor han er kylet ud fra . Har du kigget ind af min faders ruder siden du vidste der er dynger af papir , der er lige til at kyle ud . Godt jeg flyttede . Venlig hilsen David.  

Det er stadig hul og det må snart skvatte sammen. 

Du er jo IT supporten med nogensinde millionindtægt, så du nogensiden alle vores millioner IPer pøllen fik for at fange mig😜det lader til jeg hedder Sten og er 73 fra Nakskov .

Der så forresten øde ud ved ham Tommy, om det er ham pøllen ikke blev færdig med må vente med at opklares  han har intet af værdi så han kommer ikke på statstidende. Huset er ikke hans, så heller ikke på OIS.DK vil det stå. 

Nå, pyt. Jeg finder ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 1 time siden, Terence skrev:

Det gør det helt sikkert 60 smøger dagligt løber op.

Var forbi i dag ingen tegn på liv i ruinen.

Nej det kunne jeg godt tro , nu har han også været på gubbis side hele dagen , det er mere spændende at følge debatter tænk hvis der kom noget om forsikringer , uha dada . nu kommer bror og søster jo heller ikke mere og venner er der ikke nogen af. . glemmer aldrig da jeg hørte min moster gav min fader en på sinkadusen hold da op hun var gal , helt ovenpå kunne jeg høre det , nå men der er jo så meget , hilsen david  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
On 19.5.2019 at 18:18, Torsten Bonfils skrev:

Nu er det Beredskab Øst der skal belemres med hans tabte sag. 🙄

Torsten min brave ven , nu har jeg da lige set at du har lagt et billede ud af min kære fader på hans trillert , det er godt nok en gammel sag han kører på , nu da det ikke blev en ape som han havde sat næsen op efter , den kære doktor mand ville ikke hjælpe ham til en for som han sagde til min kære fader du er ikke 85 procent invalid , det er bare noget du bilder dig selv ind og andre , så ingen hjælp herfra . Men Torsten godt foto af min kære fader , han vil ellers ikke fotograferes , og hvorfor han ikke vil må guderne vide , jeg vil da gerne fotograferes , og også med en æggeskal på hovedet . Venlig hilsen David.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Lina RAFN!

Især i denne sang, sådan lige lille pige-agtig med lyserødt tøj GG:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
On 19.5.2019 at 18:18, Torsten Bonfils skrev:

Nu er det Beredskab Øst der skal belemres med hans tabte sag. 🙄

Nu er det også Nordsjællands politi der bliver bombarderet af den tabte sag , kan min fader da snart ikke glemme den sag , han bliver aldrig millionær hvis han tror det 😂😝 , jeg er træt af at blive ved med at høre om en sag der har været tabt fra begyndelsen , og hvad mon andre ikke også er , men ak og ve han har ikke andet i sin tilværelse end Tryg ingen venner og familien kommer ikke mere , men det har han kun sig selv at takke for . Og jeg håber da ved gud ikke at der er nogen der rigtigt er på spanden vedrørende forsikringer retter henvendelse til min fader , for han kan ikke hjælpe sig selv så hvordan skulle han råde andre, så hold jer langt væk , hvad jeg så også tror de gør . Venlig hilsen David.😜😜

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 4 timer siden, david den store skrev:

Nu er det også Nordsjællands politi der bliver bombarderet af den tabte sag , kan min fader da snart ikke glemme den sag , han bliver aldrig millionær hvis han tror det 😂😝 , jeg er træt af at blive ved med at høre om en sag der har været tabt fra begyndelsen , og hvad mon andre ikke også er , men ak og ve han har ikke andet i sin tilværelse end Tryg ingen venner og familien kommer ikke mere , men det har han kun sig selv at takke for . Og jeg håber da ved gud ikke at der er nogen der rigtigt er på spanden vedrørende forsikringer retter henvendelse til min fader , for han kan ikke hjælpe sig selv så hvordan skulle han råde andre, så hold jer langt væk , hvad jeg så også tror de gør . Venlig hilsen David.😜😜

Han gør sig til grin på Beredskab Øst idag, der belære han en viceberedskabsinspektør fra beredskab øst om hvad de har af brandberedskabmateriel,  den klaphat😂

Det er heldig at intelligensen kommer fra moderen.😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 3 timer siden, Terence skrev:

Han gør sig til grin på Beredskab Øst idag, der belære han en viceberedskabsinspektør fra beredskab øst om hvad de har af brandberedskabmateriel,  den klaphat😂

Det er heldig at intelligensen kommer fra moderen.😉

Ja Terence han bliver desværre meget til grin alle steder , jeg ved ikke hvad han fejler men et eller andet er der da galt , kan jeg godt sige som hans søn . 😂😝 Han fortalte ellers at han kendte alle der hvor han bor , og at han havde over 100 politi venner fra gamle dage , bare mærkeligt at jeg aldrig mødte en eneste af dem , nej hold op med at tro på et eneste ord af hvad han beretter , det er løgn og latin alt sammen , desværre .Men sådan er der jo så meget. Venlig hilsen David.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 3 timer siden, david den store skrev:

Ja Terence han bliver desværre meget til grin alle steder , jeg ved ikke hvad han fejler men et eller andet er der da galt , kan jeg godt sige som hans søn . 😂😝 Han fortalte ellers at han kendte alle der hvor han bor , og at han havde over 100 politi venner fra gamle dage , bare mærkeligt at jeg aldrig mødte en eneste af dem , nej hold op med at tro på et eneste ord af hvad han beretter , det er løgn og latin alt sammen , desværre .Men sådan er der jo så meget. Venlig hilsen David.  

Har det ikke været dødpinligt at vokse op i et hjem hvor der er renere i laden, end inde?

Flippede han forresten ud, da han fik den sidst afvisning fra Tryg, hvor de skriver de fastholder afvisning af erstatningskrav, og han ingen sag har med dokumentfalsk.

Han skriver igen den 2015, at nu klapper fælden , og det ender i pressen.

Jeg mindes ikke at have set han tabte sag 

Andre steder end hvor de ikke hører hjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 17 timer siden, Terence skrev:

Har det ikke været dødpinligt at vokse op i et hjem hvor der er renere i laden, end inde?

Flippede han forresten ud, da han fik den sidst afvisning fra Tryg, hvor de skriver de fastholder afvisning af erstatningskrav, og han ingen sag har med dokumentfalsk.

Han skriver igen den 2015, at nu klapper fælden , og det ender i pressen.

Jeg mindes ikke at have set han tabte sag 

Andre steder end hvor de ikke hører hjemme.

Jo det har det .Altså den sag har jeg hørt på i flere år og den rager mig noget så grusomt , og ja den gamle har sagt at den ender i pressen , og Tryg får daller bank , og nu er der fundet en advokat der tør at gå i flæsket på dem , hvorfor tror du han henvender sig på debatter , i stedet for at snakke med alle de ofre han har hjulpet , som der selvfølgelig også er løgn og latin han kan ikke hjælpe sig selv hvordan fanden skal han så kunne råde andre . Det han søger er at folk vil sige ja du er blevet snydt , men tværtimod griner folk , og endda 1448 af ham . Han lyver jo også da han sneg sig ind på den anden side bare under et andet navn , hvor han bildte jer ind at han havde talt med gubbi over hans mail , det er nok noget af det værste at have en far der simpelthen lyver om alt . Jeg har skrevet det før , han sidder og følger med på alle debatter dagen lang det er hans liv , sørgeligt men sandt . Venlig hilsen David.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.