snoozz

Hvilken sang er "jeres sang"``

Recommended Posts

DenBruneMunk
On 17.5.2019 at 16:58, Lucianone skrev:

Vil da skam lige benytte lejligheden til at hilse Krøngerne velkomne herinde. I hvert fald Terence og P-Junior. Olsen, MariS, Flixtor og Måneskin har vi - tror jeg nok - endnu ikke set noget til herinde.

For at holde os til tråden, lad mig tilegne Krøngerne denne sang - som jeg ved er populær på de egne:

Hov,
Jeg mente Dieters lieder var i Brdr Bisp , det var da ikke navnet "Sonny Souffle" er jo helt korrekt, det var der de begge kom fra :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 50 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Nu er det Beredskab Øst der skal belemres med hans tabte sag. 🙄

Ved du hvad Torsten min fader findes næsten overalt på debatter jeg er træt af den tabersag og hvad tror du andre er🤣 Han sidder foran skærmen fra han står op og til han går til ro og prøver på at bilde folk ind at Tryg har lavet dokumentfalsk derfor findes han alle steder , han håber at der er nogen der vil give ham ret . Men det ender som regel med at folk griner af ham ligesom Tryg gør . godt man er flyttet . Med venlig hilsen David. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
1 time siden, Torsten Bonfils skrev:

Nu er det Beredskab Øst der skal belemres med hans tabte sag. 🙄

Hold nu kæft den klaphat. 

Indsatslederen opgave er at have overblik om der skal mere hjælp frem.

Ikke hjælpe idioter der selv forværre ulykken ved at ikke gide bruge sele.

Beredskab øst Gad da heller ikke kommentere den sindsyge historie om ham der ikke ville hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence

Godt for Pøllen, han har fundet sin soulmate i hans nye veninde. Samme retorik, min han kommer hende til undsætning nu eller venter hun og på 1448. Lader til kvindfolket har 3 profiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EMFSMOG

Genialt indlæg. Jeg har 2 sange lige for tiden det sidste halve år, jeg kan høre igen og igen uden at blive trætte af dem, begge slow beat tune og begge fra relativt ukendte musikere, John Hiatt the musicians musician oldtimer sang writer, en gammel dreng der bare kan det der med ægte sang lyrik og kan få det til at blues rocke som den var født til at skulle og en keltisk sangerinde Donna Taggart der har en stemme som en engel så det kilder helt ind i sjælen, hvis man skruer højt nok op for lyden:

https://www.youtube.com/watch?v=uWo60XaBq2A

https://www.youtube.com/watch?v=DrcSzHMG3XA&list=PLp1ZxjrNVh_pkLCBfhCN4DfopthpLCILa&index=14

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
On 17.5.2019 at 14:41, Terence skrev:

Har farmand fået patent på hans dræbersneglhegn med det 12 volts batteri?

Har han set skyggen af hans STIHL390, eller han måtte købe en ny grensaks, andet er den jo ikke.

Er du glad for at bo i Maribo?

Ja jeg er glad for at bo i Maribo, væk fra den uendelig tabte sag som der aldrig bliver mere ud af 😂😂 men nu jeg har dig Terrence får du brugt dit kamera du tog jo nogle gode billeder af min fader foran købmanden , selv om at han blev sur over det , nå men pyt , ved du hvordan det går med det sneglehegn, du kommer nok mere forbi end jeg gør og er taget lavet . Venlig hilsen David  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
On 2.6.2019 at 10:56, david den store skrev:

Ja jeg er glad for at bo i Maribo, væk fra den uendelig tabte sag som der aldrig bliver mere ud af 😂😂 men nu jeg har dig Terrence får du brugt dit kamera du tog jo nogle gode billeder af min fader foran købmanden , selv om at han blev sur over det , nå men pyt , ved du hvordan det går med det sneglehegn, du kommer nok mere forbi end jeg gør og er taget lavet . Venlig hilsen David  

Det med hans opfindelse alle har brug for sneglehegn, er stadig ikke patenteret.  Ingen millioner der. Det er længe siden har været ude, du kommer til at hjælp ham med det bombede lokum. Haven lignerlort, du fjerner jo nærmest million som IT supporter, hvad med du betaler for en hovedrengøring. Hans sorte vindueskarme og dynger af lort på gulvet., får han aldrig vasket selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 12 timer siden, Terence skrev:

Det med hans opfindelse alle har brug for sneglehegn, er stadig ikke patenteret.  Ingen millioner der. Det er længe siden har været ude, du kommer til at hjælp ham med det bombede lokum. Haven lignerlort, du fjerner jo nærmest million som IT supporter, hvad med du betaler for en hovedrengøring. Hans sorte vindueskarme og dynger af lort på gulvet., får han aldrig vasket selv. 

Jamen hvis min fader skal lave noget i haven eller huset , går han jo glip af at sidde og nærlæse alt hvad der sker på Gubbis side , det er jo helt til grin en side han er kylet ud fra , han logger ud og ind hele tiden , og de dynger på gulvet er papir fra 85 fra den uendelige tabte grinagtige forsikringssag , TRYG sejrede heldigvis , så min fader blev ikke millionær , he he . Nej han har det bedst med en bajer og en smøg i flaben og så følge de debatter hvor han er kylet ud fra . Har du kigget ind af min faders ruder siden du vidste der er dynger af papir , der er lige til at kyle ud . Godt jeg flyttede . Venlig hilsen David.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Nu kommer en pakke smøger snart til at koste 60 kr. Vi må da ikke håbe at det er noget der kommer til at vælte Pouls budget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 4 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Nu kommer en pakke smøger snart til at koste 60 kr. Vi må da ikke håbe at det er noget der kommer til at vælte Pouls budget.

Så må min fader vælge enten øl eller cigaretter 😝 men nu sidder han jo også billigt til leje så mon ikke det går . Jeg havde nu helst set at ejendommen blev revet ned , det ligner jo mest et låsby hus . Nå men skidt pyt . Venlig hilsen David. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.