snoozz

Hvilken sang er "jeres sang"``

Recommended Posts

Namasté

Det er efterhånden 20 år siden jeg blev skilt efter et kort, men hektisk ægteskab - og vi havde IKKE nogen 'vores sang' .

Men når jeg en sjælden gang kommer til at tænke på hende, så ledes mine tanker som regel hen på denne: 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
On 11.5.2019 at 19:44, Torsten Bonfils skrev:

Poul min ven. Hvordan går det med dig?

Ja ser du Torsten , det går som som det plejer , som jeg skrev i et andet indlæg har min fader ingen venner så hans dag går med at besøge diverse debatter , og så drømmen om den store erstatning . Sommetider prøver han da at på at lave nogle opfindelser så han måske bliver rig på den måde , nu når de andre ikke vil punge ud , han havde ellers sagt at han nok skulle få dem ned med nakken , men nu er jeg glad for ikke at skulle høre mere om den tabersag . Selv som søn tror jeg ikke på at han er 85 procent invalid som han bilder folk ind . Hilsen David . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 1 time siden, david den store skrev:

Ja ser du Torsten , det går som som det plejer , som jeg skrev i et andet indlæg har min fader ingen venner så hans dag går med at besøge diverse debatter , og så drømmen om den store erstatning . Sommetider prøver han da at på at lave nogle opfindelser så han måske bliver rig på den måde , nu når de andre ikke vil punge ud , han havde ellers sagt at han nok skulle få dem ned med nakken , men nu er jeg glad for ikke at skulle høre mere om den tabersag . Selv som søn tror jeg ikke på at han er 85 procent invalid som han bilder folk ind . Hilsen David . 

Har farmand fået patent på hans dræbersneglhegn med det 12 volts batteri?

Har han set skyggen af hans STIHL390, eller han måtte købe en ny grensaks, andet er den jo ikke.

Er du glad for at bo i Maribo?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Er Poul kommet sig over tabet af sin ven Krønge-Jørgen? ⚰️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 33 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Jamen Torsten dog , hvor har du dog fået det fra at Krøgne Jørgen er gået bort , han lever da endnu , mærkelig måde at gøre sig opmærksom på . Jeg ved at der var noget med et pengeskab , og stjålne penge så kan du nok regne resten ud , så derfor kold luft mellem dem . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Nu må du lige tage og følge lidt med, David. Din far har da selv skrevet om det på Krostuen Pandrups facebookside.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Vil da skam lige benytte lejligheden til at hilse Krøngerne velkomne herinde. I hvert fald Terence og P-Junior. Olsen, MariS, Flixtor og Måneskin har vi - tror jeg nok - endnu ikke set noget til herinde.

For at holde os til tråden, lad mig tilegne Krøngerne denne sang - som jeg ved er populær på de egne:

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 3 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Han drikker sikkert stadig gravøl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 21 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Nu må du lige tage og følge lidt med, David. Din far har da selv skrevet om det på Krostuen Pandrups facebookside.

Nå ja Torsten det ved jeg da godt , har selv set det på Pandrups side , men jeg troede det var en gang vrøvl igen fra min faders side , kan da slet ikke forstå hvad de skal belemres om det for , en lille bodega i Nordjylland , hvor min fader ikke engang kommer. Men sådan er der jo så meget . Med venlig hilsen David.    

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
On 18.5.2019 at 14:10, david den store skrev:

Nå ja Torsten det ved jeg da godt , har selv set det på Pandrups side , men jeg troede det var en gang vrøvl igen fra min faders side , kan da slet ikke forstå hvad de skal belemres om det for , en lille bodega i Nordjylland , hvor min fader ikke engang kommer. Men sådan er der jo så meget . Med venlig hilsen David.    

Nu er det Beredskab Øst der skal belemres med hans tabte sag. 🙄

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.