snoozz

Hvilken sang er "jeres sang"``

Recommended Posts

snoozz

Vi er lidt Uenige om det er Donna lewis i love yoi always forever.

Eller Dido - Thank you

hun mener det første, jeg mener det ander, men så må vi jo bare have 2 "sange"`gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 11 timer siden, Gæst Poul Jørgensen skrev:

Beatles

Det er da ikke en sang, men et band, Poul ;)

Jeg har ikke én favoritsang. Men mange. Svært/umuligt at vælge én. Dog er jeg mest til latinsk musik. Især italiensk og spansk.

I stedet vil jeg nævne en række kunstnere, jeg godt kan lide og lytter til:

ITALIENSKE:

Massimo Di Cataldo (lavede mange fede popsange i 90´erne. Efter nogle magre år er han ved at komme tilbage til toppen)

Vasco Rossi (måske Italiens mest populære rocksanger)

Gli 883 (nu opløst, men var et fedt italiensk band)

Nek (ret kendt italiensk pop- og rocksanger. Er lige så kendt i Sydamerika som i Italien. Synger på både spansk og italiensk)

Subsonica (elektronisk musikband fra Torino)

Bluvertigo (hardcore italiensk elektro-musik og rock)

Raf (har deltaget i det internationale Melodi Grand Prix sidst i 80´erne, men synger stadig ok. Kendt fra hit´et SELF CONTROL)

Gianluca Grignani (rocksanger der var ret god som ung, i dag er han lidt et vrag...men sangene fra før er stadig fede)

Gianna Nannini (efterhånden aldrende, men stadig aktiv italiensk rocksanger)

Gli Stadio (fedt italiensk band):

Umberto Tozzi (efterhånden aldrende italiensk popsanger, der havde mange hits fra 1978 til slut-firserne)

SPANSKSPROGEDE:

Miguel Mateos (argentinsk rockstjerne)

Menudo (nu opløst latinamerikansk boyband - i praksis sang de dog en del af ovennævne Miguel Mateo´s hits)

Miguel Bosé (spansk popsanger, der også har en del hits på italiensk)

Der er mange flere. Men jeg kan ikke nævne dem alle.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 8 timer siden, Gæst Poul Jørgensen skrev:

Beatles

Poul min ven. Hvordan går det med dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

I dag er det Merle Haggard, Kern river.

I morgen ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Det er da ikke en sang, men et band, Poul ;)

Jeg har ikke én favoritsang. Men mange.

Det har Poul måske også, alle Beatles' sange måske😋.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Povl Kjøller - Jeg er så glad for min cykel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Heads-up

Snoozz aka Fuerzzz1 er en kæmpe troll som bevidst opretter indlæg efter indlæg blot for at provokere og få opmærksomhed. Mit bedste råd er at I ignorerer ham og hans dabatindlæg da han bliver ved og ved med at køre i samme rille..

Han er syg, han er på førtidspension, han vil skifte bank, hans udlejer er efter ham osv osv osv....

Uanset hvor mange gange han har fået svar på sine debatindlæg så bliver han ved med at spørge igen og igen. Han er mere eller mindre blevet lukket ned for på www.hol.dk og er godt i gang med at gøre sig upopulær på www.lav-det-selv.dk

Gør jer selv en tjeneste - IGNORER manden. Han er spild af tid og ændrer sig ikke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Måske er Fuerzzz bare verdens mest uheldige person som går fra den ene ulykke til den anden. Nu er jeg ny her på dindebat, men jeg husker fra Sol-debatten at han både var ved at dø af kræft, mistede sine tænder, blev alkoholiker, kom i fængsel og alt muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 50 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Måske er Fuerzzz bare verdens mest uheldige person som går fra den ene ulykke til den anden. Nu er jeg ny her på dindebat, men jeg husker fra Sol-debatten at han både var ved at dø af kræft, mistede sine tænder, blev alkoholiker, kom i fængsel og alt muligt.

Og præcis samme er gentaget her, hvad er problemet, jeg kender ikke sol , så jeg kender ikke emnerne, så de er så skrevet her igen, og? Hvis du mener noget om disse emner, så er der nok mange andre som er lige sådan, så hvordan vil du bekræfte det, hvis det er det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.