Jojojo

Paludansk opkast

Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)

Godt at Danskere får lidt tid om at reflektere om manden.

Din mening.

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Vi kan da starte med at sige manden får en masse TV tid i disse dage , ikke at glemme artikler, forums og andre steder , hvor der tales om manden.

Kan godt lide at nogle mener det er et stort PR stunt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 9 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Vi kan da starte med at sige manden får en masse TV tid i disse dage , ikke at glemme artikler, forums og andre steder , hvor der tales om manden.

Kan godt lide at nogle mener det er et stort PR stunt.

Jeg tror at manden virkeligt er seriøst, men han er alt for svagt til politik. Den store PR stunt bliver vel nok hans største  bedrift, Rip Paludan,sk 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 41 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg tror at manden virkeligt er seriøst, men han er alt for svagt til politik. Den store PR stunt bliver vel nok hans største  bedrift, Rip Paludan,sk 

Tror aldrig han slår Sidney Lee i Go'morgen Danmark :)    De kunne godt have fortsat nogle dage på den joke.

Nu har jeg fået set Aftenshowet, og prøvede at høre hans holdning, og de andre tale imod ham, for det var vist det som kunne ske, og endnu en tv session som gav ham tv tid.  At Mimi kan tiltale ham som at opføre sig og bruge nazi tilstande som i 30'rne, og så begynde at melde manden til politiet for at kalde hende nazist, når hun først anklagede ham og hans holdninger nazistiske. Holdninger er altså repræsenteret af en person, så hun mente jo manden var nazist. 
Hvis hun må pakke det ind og bagefter anklage ham, så har RP jo en pointe i at tale direkte til folk, og ikke pakke det ind, hvis Mimi skal have lov at anklage noget for at tiltale hende.
Men jo, der er meninger om det synspunkt, synes de var lige gode om de ord, og han fik da ret, han taler med hård retorik når andre taler til ham sådan.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 8 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Tror aldrig han slår Sidney Lee i Go'morgen Danmark :)    De kunne godt have fortsat nogle dage på den joke.

Nu har jeg fået set Aftenshowet, og prøvede at høre hans holdning, og de andre tale imod ham, for det var vist det som kunne ske, og endnu en tv session som gav ham tv tid.  At Mimi kan tiltale ham som at opføre sig og bruge nazi tilstande som i 30'rne, og så begynde at melde manden til politiet for at kalde hende nazist, når hun først anklagede ham og hans holdninger nazistiske. Holdninger er altså repræsenteret af en person, så hun mente jo manden var nazist. 
Hvis hun må pakke det ind og bagefter anklage ham, så har RP jo en pointe i at tale direkte til folk, og ikke pakke det ind, hvis Mimi skal have lov at anklage noget for at tiltale hende.
Men jo, der er meninger om det synspunkt, synes de var lige gode om de ord, og han fik da ret, han taler med hård retorik når andre taler til ham sådan.

Nu skal vi ikke glemme at manden indtil videre ikke har fået lov at bevise han er en politiker, og efter i aftes tyder noget på han aldrig kommer så langt.

Hans overlevelses chancer består vist ind at han formår at provokere lidt over 2% af Dansker stemme, det lykkes måske, men politisk er det et meget tyndt platform.

Jeg indrømmer at ikke følge ret meget med i Dansk politik, men kigger dog gerne på hvordan et politisk person klarer sig in et duel med ord, og kigger specielt meget på hans udstråling og ansigts udstyk, Og her fornemmer jeg svagheds tegn hos PD.

Tiden og et eventuelt 2% må vise om han kan klare distancen, men jeg tvivler, på mig virker han mentalt svag.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 29 minutter siden, Jojojo skrev:

Hans overlevelses chancer består vist ind at han formår at provokere lidt over 2% af Dansker stemme, det lykkes måske, men politisk er det et meget tyndt platform.

Selvom han når folketinget, så bliver det ikke meget værd. Og det bliver kun støj, og på et tidspunkt afvises han vel nok, hvis han går på talerstolen og provokerer, bare for at få scenetid.

Men jo, lad os se om hans røst og fremtoning er nok. De 2% skal jo også møde op og brevstemme eller fysisk.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 30 minutter siden, Jojojo skrev:

men jeg tvivler, på mig virker han mentalt svag.

Jeg kunne forstå hvis du havde skrevet politisk svag.

På mig, og givetvis også mange andre, virker han til at være alt andet end mentalt svag !

Sidste gang jeg så samme glød og kampgejst i øjnene på en mand var da Glistrup kom i folketinget !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Når tråden nu er om Rasmus,

Så observerede jeg som andre også gjorde, at han er ved at bløde op på sine ekstreme holdninger.

Han fik lige indskudt i starten, at Nasar Khader IKKE skulle ud af landet :)

Han er allerede ved at blive mere politiker end vi ønsker der, han siger en ting, indtil han siger noget andet.
Og kan det være, at han aldrig troede han nåede så langt som han har fået lov til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Patrioten skrev:

Jeg kunne forstå hvis du havde skrevet politisk svag.

På mig, og givetvis også mange andre, virker han til at være alt andet end mentalt svag !

Sidste gang jeg så samme glød og kampgejst i øjnene på en mand var da Glistrup kom i folketinget !

Dejligt at man kan være så forskelligt in opfattelse af samme person 👨‍👨‍👦:)

Men det er ellers sådan jeg ser ham, oppustet og larmende, og overbevist at det hans største kvalitet, og tror mig, Glibstrup ville aldrig kalde nogen Nazisvin, selvom bølger gid højt

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind