Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Pernille vermund

Recommended Posts

stig6499
For 11 timer siden, J. Langgaard-Nielsen skrev:

Når man er blevet den mest markante fortaler i folketinget for "de forkerte" holdninger til udlændingepolitik, vil der næsten af sig selv opstå pladdertråde som denne. Jeg har set det samme ske med Pia Kjærsgaard, da hun var yngre og den mest markante. Den slags falske sympatier har intet med politisk sympati at gøre men har ofte seksuelle undertoner.

Jeg skal ikke vurdere, hvad profilen stig6499 er for én; der er vel to muligheder:

1. En venstreorienteret, evt. en gruppe, som vil forsøge at udgive sig for at være 'Pernille V.-tilhænger', som så skal få læserne til at tro, at den typiske NB-vælger er skudt i låget og kun interesserer sig for PVs udseende.

2. En måske ensom ungersvend, som drømmer om at møde hende og forsøger at få udløsning for sine længsler - ikke efter PV, bare en lyshåret dame - ved at skrive anonymt om det herinde. Det kunne lige så godt have været en skuespiller, nu blev det så en kendt politiker.

Jeg har lyst til at afbryde pjattet ved at poste dette link:

https://nyeborgerlige.dk  -  Klik på "Udlændingepolitikken skal løses fra bunden."

Det siger mig noget.

Så bliver det NR 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

partilederdebat jeg optager selvfølgelig når giraffen er på med min harddisk optager 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Tror i hun mener mighttp://Pernille verm

Tror i hun mener mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

lidt flere billeder

pernille-vermund.jpg

pernille-vermund (1).jpg

pernille_vermund.png

pernille_vermund (1).jpg

23417949-.jpg

20190529-205236-L-1528x1068we.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Tjahhheee-- Jeg synes ærlig talt hun ser lidt gammel/trist/rynket ud.

15-20 år yngre så var hun nok noget for mig.

Holder mig til Pernille Skipper.

Skal det være en af de "modne damer" så Dodo, eller Michelle Ballaiche (sikkert stavert forkert) eller Cecilie Frøkjær, og midt imellem så Mille Dinesen eller Lise Bostrup . eller begge på en gang gg ! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 7 timer siden, snoozz skrev:

Tjahhheee-- Jeg synes ærlig talt hun ser lidt gammel/trist/rynket ud.

15-20 år yngre så var hun nok noget for mig.

Holder mig til Pernille Skipper.

Skal det være en af de "modne damer" så Dodo, eller Michelle Ballaiche (sikkert stavert forkert) eller Cecilie Frøkjær, og midt imellem så Mille Dinesen eller Lise Bostrup . eller begge på en gang gg ! ;)

ja dem er jeg med på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Skal vi så ikke lave en gruppedate gg? Vi inviterer alle ovenstående kvinder med på et weekendkrydstogt til Norge eller lign gg? Og ser hvad der sker? De kan vil findes på Facebook eller Twitter alle sammen ;)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 time siden, snoozz skrev:

Skal vi så ikke lave en gruppedate gg? Vi inviterer alle ovenstående kvinder med på et weekendkrydstogt til Norge eller lign gg? Og ser hvad der sker? De kan vil findes på Facebook eller Twitter alle sammen ;)?

de løber da skrigende væk , sådan et par stalkere som os to 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Derfor forslaget om krydstogt - så har de ikke så mange steder at "løbe hen" jo ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 16 timer siden, snoozz skrev:

Derfor forslaget om krydstogt - så har de ikke så mange steder at "løbe hen" jo ;)

jeg følger da en del kvinder på instagram , blandt andet Pernille 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...