Minimøjs

Utro med papfar

Recommended Posts

Minimøjs

Hej Folkene

Jeg er dsv mega egoistisk og lever basically mit liv som en bitch... Jeg 18 og har en kæreste. Min mor fandt en kæreste for 3 år siden og jeg fik et ret godt venskab med ham. Jeg rimelig lækker og han blev meget hurtigt betaget af min krop og jeg var self egoistisk nok til at gå med til det. Det var sjovt bare for at kun krydse den af på listen men jeg synes enlig ikke min mor fortjener at være sammen med ham. Dog ved ik hvad jeg skal gøre for at fortælle hende han er utro uden at det bringer mig i lyset. Ved han ville gøre det igen og ved at det ikke kun er mig han vil gøre det med. Nogen ideer til hvad jeg skal gøre i min situation?

Btw ved godt at jeg ond og alt det der men er kinda ligeglad så det behøver i ikke fortælle mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

der er ingen danske kvinder der kan chokere mig bare se på skilmisse statistikken 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 20 minutter siden, stig6499 skrev:

der er ingen danske kvinder der kan chokere mig bare se på skilmisse statistikken 

i 2018 var skilmisse procenten 46,5 % 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 8 minutter siden, stig6499 skrev:

i 2018 var skilmisse procenten 46,5 % 

det svare til at 14,936 blev skilt i 2018 det dælme dytme godt gået 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 17 minutter siden, stig6499 skrev:

det svare til at 14,936 blev skilt i 2018 det dælme dytme godt gået 

det er sgu 14,936 par der blev skilt i 2018 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Du sender da bare et anonymt kærestebrev til din papfar - og søger for at din mor ser det først.

Let.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 9 timer siden, snoozz skrev:

Du sender da bare et anonymt kærestebrev til din papfar - og søger for at din mor ser det først.

Let.

he he ja det må være løsningen på problemet , det mor datter forhold er jo syret , de har haft gang i den samme mand , jeg undre mig over at datteren kan være i samme rum som hendes mor ,eller papfaren kan være i samme rum som mor og datter  det her er godt nok for viderkommende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha.

Ved godt det ikke er helt det samme, men alligevel lidt derhen ad.

- Skal lige siges jeg havde røget hash den aften, og det havde pigerne også. Der var jeg må en enkelt sammen med første store søster, så lillesøster, og så deres kusine ;)

Altså ikke samtidig, men samme aften og i samme hus, så de vidste det godt ;) Ku jo ikke gøre for at de var lækre alle 3.

Skal lige siges at jeg ikke var kærester med nogen af dem, god veninde med storesøster, og lillesøster som regel med (dog uden hun var en jeg ringede til eller besøgte særskilt), og så var deres kusine altså også lige på besøg den aften ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind