snoozz

Er spiseforsyrrelser alm hved samlivsophør?

Recommended Posts

snoozz

Er er bare for jeg var samme med min eks "i 2 omgange".

Skal lige sige hun altid har været en "buttet pige", men ikke decideret fed,!

Kan bare huske at første gang var vi sammen et år tid de vil var ca 14-15 år begge to. Jeg var bare ikke klar til at "binde mig" endnu, som de det virkede til at hun ville - hun var allerede ved at planlægge bryllupg og sårn, så jeg slog op !

Men der ville hun hverken spise eller kom i skole i 2 uger !

Er par år senere havde jeg så prøvet det jeg ville med andre piger, og fandt ud af at hun var den bedst, så fandt i sammen igen - og fik også et barn og lfyttede og sammen og det hele.

Og dog var hun da stadig en buttet pige (som jeg godt kan li)

Det gik så galt da vi var sidst i 20´erne begge to og vi slog op igen.

Nu har jeg så set hendes kilo rasle af siden. På blot 3-4 mdr tabte hun 20  kilo (fra 75 kg til 55 kg). Og hun har ikke taget på siden!

JEg prøvede ellers mens vi var kærester fordi hun selv sagde hun ville tabe sig fx at give hende en ny cykel og hun gik til Zumba og sådan noget?

Så tror lidt hun er helt stoppet med at spise igen ?

Jeg er bare bekymret for jeg har før haft en en buttet kæreste som endste som skind og ben - hel bogstaveligt - hun døde sgu af anorkesi, selvom hun bare buttet da jeg forelskede mig i hende ?

Jeg kan nok ikke gøre så meget, men ville da hade at se min datters mor dø ? OGså selvom vi ikke er sammen mere !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind