snoozz

Spild af skattekroner?

Recommended Posts

snoozz

Hvad er jeres egen personlige oplevelse hvor i selv tænkte "jøsses, bruges der virkeligt skattekroner på det?".

Her er mit eget eksempel fra i dag, men har lidt på fornemmelsen at det langt fra er "det værste". !

Skulle undersøges af en læge i 10 min. Sådan noget som at veje mig, og sige AHHHH! gg. Noget jeg ville tror en skolesygeplejserske ville kunne - intet ondt om skoldeskygeplejersker !

Men - der er ikke flere provinslæger som har tid, derfor er jeg henvist til hospitalet. Det hospital er så 5 kvarters kørsel væk- Hvis jeg altså havde en bil selv - og det har jeg ikke.

Derfor kommer flextrafik så ind i billedet...! 

Og uden at gå i detaljer, så skulle jeg vente 2 timer på at få en anden taxa hjem igen, så der underholdte jeg sygeplejerskerne/lægesekretæerne. Dybt frustrerende både for mig og nok også for dem. At jeg bare hang ud der uden nogen egenlig grund andet end "ventetid".

Nu er jeg dog kommet hjem ;)

Men synes jeg er et godt eksempel. Jeg tør ikke engang gætte på hvad der har kostet i netto-pris, men altså vi snakker om 5-10 min læge-undersøgelse som jeg vil tro min nabo eller i al fald egen læge ville kunne lave - hvis jeg altså havde sådan en.

Som så lige pluseligt blev til en heldagstur og involverede omkring 6-8 personer ? Som alle skal have løn jo !

PS jeg anfægter ikke noget af personalet på vejen de var alle virkeligt søde! Men systemet i sig selv !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hvad mener du har kostet?

Transporten kostede, men ingen betaler dig for at vente.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evalu
For 10 timer siden, snoozz skrev:

Derfor kommer flextrafik så ind i billedet...! 

Og uden at gå i detaljer, så skulle jeg vente 2 timer på at få en anden taxa hjem igen, så der underholdte jeg sygeplejerskerne/lægesekretæerne. Dybt frustrerende både for mig og nok også for dem. At jeg bare hang ud der uden nogen egenlig grund andet end "ventetid".

Hvorfor skal du spilde sygeplejerskernes/lægesekretæernes tid med at underholde dem i din ventetid på flextrafik?

Lad dem dog passe deres arbejde; mens du stille og roligt venter på den Taxa.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv

Mener du ikke at undersøgelsen var relevant for dit helbred??

Er du ikke opereret for cancer for nogle år siden.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Det er min opfattelse, ud fra egen erfaring, at flex-trafik er gode til, at koordinere, så de kan have flere med i samme bil, når det er muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

her er sidst jeg tænkte" bruger vi virkelig skattekroner på det":

Politibeskyttelse af Rasmus Paludan

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind