minder2008

Hvordan læses jeg drømmepigen signaler

Recommended Posts

minder2008

Hej. 

Situationen er den, at jeg er ret dårlig til piger, og dårlig til at komme i kontakt med folk. 

Men for 1 måned siden mødte jeg den skønneste pige til et kursus jeg var på i forbindelse med arbejdet. 

Jeg fik ikke talt med pigen, dog fik jeg hilst pænt på hende med et smil, når vi gik forbi hinanden. 

Jeg har ikke kunne få hende ud af hovedet siden, og besluttede mig derfor for at kontakte hende over facebook. 

Her skrev jeg en besked til hende, og dette førte til lidt skriverier frem og tilbage :D  

2 dage senere skrev hun så til mig, hvor hun spurgte til, hvordan det var at arbejde i min afdeling (vi arbejder i samme virksomhed)

Dette førte ligeledes til lidt skriverier mellem os :D 

Nogle få dage senere ville jeg i kontakt med hende, men vidste ikke hvad jeg skulle skrive. Så jeg besluttede mig for at "vinke" til hende over messenger. Dette første til, at vi skrev lidt sammen igen - her fandt jeg b.la. ud af at hun havde en kæreste. 

Da jeg på et tidspunkt syntes vi havde skrevet samme længe og klokken var mange, lukkede jeg samtalen ned med, at nu skulle vi nok videre, idet jeg helst ikke ville virke for irreterende og desperat. 

Til min store overraskelse, skrev hun så til mig igen få timer senere på aftenen, hvor hun spurgte hvad jeg havde brugt dagen på - derfor fik vi chattet lidt igen. 

Mit dilemma er nu. Skal jeg kontakte hende igen, eller skal jeg holde igen?

Er mega forvirret. Er det for akavet at tage kontakt til hende igen?  hvis ikke - hvordan bryder jeg så isen og starter en ny samtale op med hende?

nogle forslag?  

hvordan ved jeg om hun overhovedet er interesseret i mig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

Hun har en kæreste...så prøv og respekter det...

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Steen55

Jeg kan godt følge dig ,, tør man tage næste skridt ???. Jeg ville fortsætte med at skrive og begynde på et tidspunkt at tilføje i jeres skriv at du er glad for at have mødt hende , at du syntes hun er en sød pige osv altså når det passer ind i jeres skriverier senere hvis hun tager godt imod dine komplimenter, tilføje lidt i sjov at hvis hun ikke havde en kæreste så ville du have svært ved ikke at bejle til hende , efterfuldt af nogle griner smilies .. således kan du altid bakke ud.. oveni kunne du jo foreslå ledesen i holder julefrokost alle afdelinger samlet ... God jagt : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvad er du ude på?

Hun har en kæreste, og hvis du bare vil skrive sammen med hende om arbejdet, så er det svært at forstå dine kvaler.

...

Jeg havde en arbejdskammerat som er flyttet nu. Han blev forelsket i en af vore kolleger, og det snakkede han tit om. 

Jeg fortalte ham, at hun er sådan over for alle. Han kunne simpelthen ikke forstå, hvorfor hun virkede indladende - men det var bare hendes måde at være på.

Hun fortalte på den anden side set mig om de problemer, hun havde fået med vores fælles kollega - for hun var gift og havde ikke planer om andet - så det var lidt svært.

Hvis du ikke ved, at hun vil have en ny kæreste - så find da en single at bage på.

Ikke at min arbejdskammerat blev klogere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 18 timer siden, minder2008 skrev:

Til min store overraskelse, skrev hun så til mig igen få timer senere på aftenen, hvor hun spurgte hvad jeg havde brugt dagen på - derfor fik vi chattet lidt igen.  

Der er ikke noget at være overrasket over. Det er jo ligesom det, der er formålet med messenger, at man skriver til hinanden, men bare fordi man skriver, er det ikke det samme som at være interesseret. Måske hun bare kedede sig. Måske hun bare var venlig.

Hvis man i øvrigt ikke er god til det med at komme i kontakt med damer, skal man droppe alt det skriveri og sociale medier. Det gør bare, at usikre mennesker nemmere kan gemme sig og det løser ikke problemet.

Du kan også bare spørge hende direkte, om hun har lyst til at gennempules så meget, at hun ikke kan cykle de næste 14 dage. Hvis du får brev fra domstolene med et polititilhold om ikke at konkakte hende mere, er hun nok ikke interesseret ...

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Steen55

Mener bestemt ikke du skal tage hensyn til om din drømmepige er i forhold eller ej.. Det er jo netop det der holder kærligheden igang i alle forhold . Netop derfor er tingene skruet sammen som de er, tager du dit forhold for en selvfølge og glemmer at vedligeholde det dør det ,  Derfor er det i orden at flirte med andre uanset forhold eller ej, dog ikke med venner familie osv. Så forsæt du bare og smed mens jernet er varmt...

Jeg acceptere i andres meninger og husk uden forskellige meninger ingen debat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind