Nationalisten

Stram Kurs BRAGER frem: 604 vælgererklæringer på et døgn

Recommended Posts

Nationalisten

Det kører helt vildt for Stram Kurs. De fremmede fjender har virkelig gjort meget for at få folk til at støtte Stram Kurs. Fra Nationen

Det strømmer ind med vælgererklæringer til partiet Stram Kurs. Det seneste døgn har valgenheden i Økonomi- og Indenrigsministeriet modtaget mere end 500

Du tager danskernes skrald
- Du deler dine meninger og får kastet sten efter dig, du tager alt det skrald, som alle os danskere skulle tage os af, skriver Lasse samme sted, og hos Økonomi- og Indenrigsministeriets valgenhed, som håndterer vælgererklæringer for partier, der gerne vil stille op til det kommende folketingsvalg, kan man også spore støtten:

- Jeg kan oplyse, at Stram Kurs pr. d.d. kl. 12.55 har indsamlet 6468 vælgererklæringer, skrev ministeriets valgkonsulent i går til nationen!, og i dag kan samme konsulent fortælle, at tallet er oppe på 7072.

https://ekstrabladet.dk/nationen/stram-kurs-brager-frem-604-vaelgererklaeringer-paa-et-doegn/7598459

Jeg er rigtig glad nu. Nok en af de bedste hvis ikke den bedste nyhed omkring indrigspolitik i år. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
Skrevet (redigeret)

Medierne bestemmer om Paludan skal ind i Folketinget. Han har min underskrift og stemme. Tulle og den barmfagre Vermund er for kedelige. Lad os endelig få lidt rav i den i det kedelige Folketing..... ;) 

Redigeret af Leonidas
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Hvornår er en deadline for vælgererklæringer før valget? Selv om det går stærkt nu tror jeg ikke han får samlet nok inden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Om der bliver nok vælgererklæringer til at stille op kommer til at afhænge af to ting.

For det første om der bliver ved med at være stor medieomtale.

For det andet, hvordan det påvirker, når han blive hængt ud i medierne, som man nok må forvente, hvis det ser ud til at blive en succes.

Det kunne ellers rigtig splitte blå blok, hvis der kom et sådant parti i tinget, som ingen vil samarbejde med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 16 minutter siden, dna skrev:

Hvornår er en deadline for vælgererklæringer før valget? Selv om det går stærkt nu tror jeg ikke han får samlet nok inden.

Jeg formoder at det hænger sammen sådan, at hvis de når at blive godkendt af indenrigsministeriet inden der udskrives valg, så er det fint nok. Ingen ved dog hvornår fadbamsen gør det.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Mon Paludan vil pege på Mette Frederiksen?

Han er jo altid på tværs - og har heller ikke gjort noget forsøg på at lave et partiprogram.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evalu
On 17.4.2019 at 22:21, Nationalisten skrev:

Det strømmer ind med vælgererklæringer til partiet Stram Kurs. Det seneste døgn har valgenheden i Økonomi- og Indenrigsministeriet modtaget mere end 500

................og i løbet af de seneste 2 døgn har 2700 personer - som udtryk for deres afstandtagen til Paludans opførsel - doneret 300.000 kr til Dansk Flygtningehjælp..................

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/danskere-indsamler-300.000-kroner-i-protest-mod-rasmus-paludan/7603119

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

de skulle have doneret penge til de mennesker, hvis ejendom bliver ødelagt af fjolserne der smider med sten og brænder biler osv.....

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evalu
For 7 timer siden, Evalu skrev:

...............og i løbet af de seneste 2 døgn har 2700 personer - som udtryk for deres afstandtagen til Paludans opførsel - doneret 300.000 kr til Dansk Flygtningehjælp..................

Nu har over 3600 personer doneret over 440.000 kr.

Udviklingen kan følges her: https://minindsamling.flygtning.dk/landsindsamling-2018/3-4096?fbclid=IwAR0o55nS5_G0gFy1dB0oJ6YHRXEbXP4Q8cDxwyf88wk7tS--ToK77xt_e1E

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind