Ubeskriveligt

Hold jer væk fra Nørrebro!

Recommended Posts

ThomasSneum
For 1 minut siden, Anklageren skrev:

Hvad er ytringsfrihed

Er det ytringsfrihed at skrige ind over hækken til naboen, at han er et dumt svin?

Det er det måske.. 

Men det er bare ikke uden ansvar. Du opildner til had og konflikt, hvilket kan gå imod både den skrevne jura, men også bare alm. sund fornuft. - og nej.. det er ikke tilladt at gå og generer naboer med ubekvemsord. :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evalu
For 2 timer siden, fedt skrev:

Ja selvfølgelig er du enig med fadbamsen og alle de andre politikere.

Ja - og jeg er dermed enig med flertallet af den danske befolkning, som godt kan finde ud af at tage afstand til både provokatøren og dem, der lader sig provokere.

Det er kun få, der har andet end hovedrysten og/eller foragt tilovers for Rasmus Paludans barnagtige, smålige provokationer, og dermed er Rasmus Paludan og hans tilhængere blevet et problem for hele den yderste højrefløj.🙂

Med den nuværende mediedækning er Rasmus Paludan blevet ansigtet på den yderste højrefløj, og hans smålige indskrænkethed smitter af på hele højrefløjens image.

Det tydeliggører fordelen ved ytringsfrihed: Vi ved, hvor vi har idioterne.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 4 minutter siden, phantomet skrev:

Hvis du har forståelse for en reaktion som er vold, så er videre debat meningsløs. En reaktion er helt ok, så længe det er ok,

Det er en dårlig analogi, paludan demonstrerer på en offentlig plads og tiltvinger sig ikke uretsmæssig adgang til privatsfæren.

Jeg har forståelse for voldelige reaktioner. Det tror jeg de fleste normalt begavede mennesker har. Det betyder ikke at man billiger vold på nogen måde. 

Folk har da knækket min tålmodighed, og jeg er sikker på at din også kan knækkes... Jeg har i hvertfald ikke mødt nogen herinde, som ikke agerer ret følelsesmæssigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 1 minut siden, phantomet skrev:

Hvis du har forståelse for en reaktion som er vold, så er videre debat meningsløs. En reaktion er helt ok, så længe det er ok,

Det er en lidt sær kommentar, fordi der er forskel på at erkende, at vold ligger dybt i menneskets natur - og på at forsvare vold.

Europas historie er en lang beretning om vold og kampen om magten.

Det kan man godt se i øjnene uden at gå ind for krig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
Lige nu, phantomet skrev:

Det ville klæde dig at svare direkte og præcist sneum, har du forståelse for voldelige reaktioner  som svar på paludans demonstrationer?

Som en generel betragtning har du da helt ret, men lige nu fungerer det bare som udenomssnak.

Det kan vel ikke være min fejl, hvis du ikke kan følge med. 
- Der er ingen udenomssnak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
For 12 minutter siden, phantomet skrev:

Næh, jeg tilkendegivet at en moderator ikke bør gemme sig bag sin titel, når vedkommende debatterer som en almindelig bruger. Det embede bør ikke bruges “privat”.

Du bør ikke være sådan en pernittengryn, fordi det undergraver moderators autoritet.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hvorfor svarer du ikke bare?

Jeg har svaret. 
Er der noget jeg har overset? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 3 minutter siden, phantomet skrev:

Vil du svare ja eller nej til nedenstående:

har du forståelse for voldelige reaktioner  som svar på paludans demonstrationer?

Jeg har en forståelse for alle reaktionener. Også voldelige reaktioner. 

Jeg bliver ikke overrasket over at Bodaga Keld får en på skrinet, når Bodaga keld for 2. gang, rager Heavy Hennings kone på røven. Det har jeg da forståelse for. Jeg forstår altså godt reaktionen. Jeg har aldrig sagt at vold er okay. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Du svarer bare ikke på det jeg spørger om, fair nok det er jo også et svar.

Det var et altoverskyggende og uddybende svar. 

Men lad os da debatterer på din måde. 

Til næste spørgsmål må du kun svare 'Ja' 

Spørgsmål: Er dette emne for svært for dig?..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
For 15 minutter siden, phantomet skrev:

Ingenlunde, konteksten gør det da tåbeligt om at tale om forståelse for vold. 

Forhold dig da til det, som andre mener

Du lader som om - at mange mennesker ikke har den opfattelse - at Paludans opførsel er lige så slem som vold.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind