Ubeskriveligt

Hold jer væk fra Nørrebro!

Recommended Posts

Gæst
1 time siden, Patrioten skrev:

Ja man må sige du lever op til standarden !

“Man forholder sig ikke til det. Den slags taler man ikke om på venstrefløjen. Det er klassespecifikt.”

Nu lyver du vist

Mange vestreorienterede har fordømt det.

Vi er bare generelt mere rolige af gemyt - mens mange islamkritikere er konstant ophidsede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rudi W
For 10 timer siden, Anklageren skrev:

Nu lyver du vist

Mange vestreorienterede har fordømt det.

Vi er bare generelt mere rolige af gemyt - mens mange islamkritikere er konstant ophidsede.

😹  hold op, min mave kan ikke tåle, at jeg griner så meget.

Er det nationalsindede mennesker i Danmark, der i mange år har afbrudt og ødelagt andres lovligt indkaldte møder? Æh, øh...? Jeg er så gammel, at jeg ikke blot kan huske men også har deltaget i Den Danske Forenings tidlige møder i slutningen af 80'erne/begyndelsen af 90'erne, hvor de rolige venstreekstreme  anvendte bl.a. sprængbomber, ulovlige kanonslag, røgbomber, smadring af biler og maling som argumenter mod denne "nazi-forening", som i sin kreds af stiftere talte flere fremtrædende aktører fra modstandsbevægelsen under besættelsen 1940-1945.

Og sådan er "de rolige gemytter" fortsat lige siden. Senest så man dem i fuldt flor på Nørrebro/Blågårds Plads for en uges tid siden. Hvad jeg har svært ved at forstå er, at Straffelovens §137 ikke tages mere i brug overfor disse vandaler. 

"Den, som søger at forhindre afholdelsen af lovlig offentlig sammenkomst, straffes med bøde eller fængsel i indtil 2 år."

Da en del af gadekrigerne nu til dags er af arabisk-muslimsk herkomst, kunne man med fordel se at få smidt nogle af disse familier helt ud.

https://ditoverblik.dk/martin-henriksen-efter-noerrebro-uroligheder-hele-familier-skal-kunne-udvises

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Rudi W skrev:

😹  hold op, min mave kan ikke tåle, at jeg griner så meget.

Er det nationalsindede mennesker i Danmark, der i mange år har afbrudt og ødelagt andres lovligt indkaldte møder? Æh, øh...? Jeg er så gammel, at jeg ikke blot kan huske men også har deltaget i Den Danske Forenings tidlige møder i slutningen af 80'erne/begyndelsen af 90'erne, hvor de rolige venstreekstreme  anvendte bl.a. sprængbomber, ulovlige kanonslag, røgbomber, smadring af biler og maling som argumenter mod denne "nazi-forening", som i sin kreds af stiftere talte flere fremtrædende aktører fra modstandsbevægelsen under besættelsen 1940-1945.

Og sådan er "de rolige gemytter" fortsat lige siden. Senest så man dem i fuldt flor på Nørrebro/Blågårds Plads for en uges tid siden. Hvad jeg har svært ved at forstå er, at Straffelovens §137 ikke tages mere i brug overfor disse vandaler. 

"Den, som søger at forhindre afholdelsen af lovlig offentlig sammenkomst, straffes med bøde eller fængsel i indtil 2 år."

Da en del af gadekrigerne nu til dags er af arabisk-muslimsk herkomst, kunne man med fordel se at få smidt nogle af disse familier helt ud.

https://ditoverblik.dk/martin-henriksen-efter-noerrebro-uroligheder-hele-familier-skal-kunne-udvises

Maler fanden på væggen

Tag det roligt

Almindelige danskere tager afstand til ekstremister på yderfløjene, men det er heldigvis langt - langt de færreste danskere, der er sådan.

Når vi kommer til, skal kriminelle indvandrere så vidt muligt udvises af mere besindige mennesker i et retssamfund.

SI201710170319867AR.jpg

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind