Ubeskriveligt

Hold jer væk fra Nørrebro!

Recommended Posts

Evalu

Jeg er ellers ikke fan af Lars Løkke Rasmussen; men jeg er enig i hans kommentar til urolighederne:

citat: 

"Tager kraftig afstand fra Paludans meningsløse provokationer, der ikke har andet formål end at så splid. Mød ham med argumenter - ikke med vold. Værn om demokratiet og ytringsfriheden. Lad ikke nedsættende handlinger rettet mod bestemte grupper i DK ødelægge vores sammenhold."

citat slut

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2019-04-14-politikere-fordoemmer-partistifter-og-uromagere-efter-soendag-i-paludans-cirkus

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 16 timer siden, DenBruneMunk skrev:

stop det, eller der kommer en anden tone på, 

Enten tager man kasketten på eller også skriver man på lige fod med alle andre DBM !

Man truer sku da ikke andre debattører med mindre man ifører sig kasketten !

Hvori ligger det racistiske iøvrigt ???

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
For 50 minutter siden, Patrioten skrev:

Enten tager man kasketten på eller også skriver man på lige fod med alle andre DBM !

Man truer sku da ikke andre debattører med mindre man ifører sig kasketten !

Hvori ligger det racistiske iøvrigt ???

Tak Patrioten for opbakning, Fattede ikke at Munken knaldede helt af og jeg mente ikke selv, at jeg havde været racistisk, men så tænkte jeg, at det får man hele tiden skudt i skoen, hvis man kommer med kritik af venstrefløjen.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
1 time siden, Evalu skrev:

Jeg er ellers ikke fan af Lars Løkke Rasmussen; men jeg er enig i hans kommentar til urolighederne:

citat: 

"Tager kraftig afstand fra Paludans meningsløse provokationer, der ikke har andet formål end at så splid. Mød ham med argumenter - ikke med vold. Værn om demokratiet og ytringsfriheden. Lad ikke nedsættende handlinger rettet mod bestemte grupper i DK ødelægge vores sammenhold."

citat slut

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2019-04-14-politikere-fordoemmer-partistifter-og-uromagere-efter-soendag-i-paludans-cirkus

Ja selvfølgelig er du enig med fadbamsen og alle de andre politikere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
Skrevet (redigeret)

Det her billede er dukket op på facebook, Jeg formoder det har forbindelse til optøjerne, for det ligner en port ved Blågårdsplads.

Kilde: Samfundsdebattøren Ali Aminali

57057874_648384075588518_991058532411375

Redigeret af Leonidas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
phantomet

Personligt synes jeg at Paludans ytringer er det rene bavl, men det er dig kun ord. Problemet er dem som reagerer voldeligt, politibeskyttelsen er helt på sin plads.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 58 minutter siden, fedt skrev:

Ja selvfølgelig er du enig med fadbamsen og alle de andre politikere.

Det er altså vores statsminister du omtaler som fadbamsen, synes du er lidt respektløs.

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 28 minutter siden, phantomet skrev:

Personligt synes jeg at Paludans ytringer er det rene bavl, men det er dig kun ord. Problemet er dem som reagerer voldeligt, politibeskyttelsen er helt på sin plads.

Helt enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 31 minutter siden, phantomet skrev:

Problemet er naturligvis provokatøren og de som reagerer - den ene part var der ikke uden den anden. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 47 minutter siden, phantomet skrev:

TUNGEN ER KUN EN LILLE LEGEMSDEL, MEN KAN PRALE AF STOR MAGT

Det er for stor magt at tillægge den ubetydelige Rasmus Paludan - så dette er kun en kommentar til dem, der så fejlagtigt beskriver vold som værre end ord.

Den mindste ild kan sætte den største skov i brand

RedSqlenintrotsky__1_.jpg

Mao

2295610-hitler.jpg

Redigeret af Anklageren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind