Ubeskriveligt

Hold jer væk fra Nørrebro!

Recommended Posts

DenBruneMunk

@fedt
Var du der, eller tror du virkelig at alle de racister var indvandrer som ville slås, så må du se og tage dig lidt sammen. Dem som render rundt på de video'r jeg har set, har ikke et gen som siger indvandrer, så skal du ikke få fakta på plads, istedet for den racistiske tone du lægger for der.

Fandt lige et billede af nogle af dem som var i fronten.

Capture.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
1 time siden, Leonidas skrev:

Opforder folk til at skrive under, og han stopper sin turne :) 

Beder han om at spærres inde, så får han min signatur på stedet, og han må gerne blive derinde de næste 70 år.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
Skrevet (redigeret)
For 10 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

@fedt
Var du der, eller tror du virkelig at alle de racister var indvandrer som ville slås, så må du se og tage dig lidt sammen. Dem som render rundt på de video'r jeg har set, har ikke et gen som siger indvandrer, så skal du ikke få fakta på plads, istedet for den racistiske tone du lægger for der.

Konen og mig, så altså en del "stærk Solbrændte" på hustagene og så også ham der blev arresteret + andre unge autonome "hvide" i TV. Har aldrig været racist, kun realist!

Redigeret af fedt
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 5 minutter siden, fedt skrev:

Konen og mig, så altså en del "stærk Solbrændte" på hustagene og så også ham der blev arresteret + andre unge autonome "hvide". Har aldrig været racist, kun realist!

Du lyder så racistisk og lægger op til det, ved at dele halve sandheder, og du burde vide bedre. Så stop det, eller der kommer en anden tone på, eller læg nogle billeder op som viser at dine venner er indvandrer som du gerne vil fortælle os. (Som var tilstede)

Det er da godt du ikke er helt forblændet og kan se "hvide" , det burde du kunne hvis du har set på men ikke først erkendte det i det første indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 7 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

@fedt

De billeder og videoer jeg har set, har alle indeholdt mørke mennesker. Men det skal da ikke udelukkes, af en del af det venstreorienterede miljø, er med til festen. Svært at se igennem hætterne. ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 3 minutter siden, Zorglup skrev:

De billeder og videoer jeg har set, har alle indeholdt mørke mennesker. Men det skal da ikke udelukkes, af en del af det venstreorienterede miljø, er med til festen. Svært at se igennem hætterne. ;)

Selvfølgelig var der indvandrere til stede men betyder det at man forblændet af ens overbevisning skal anklage eller fortælle den sandhed som passe til ens overbevisning at indvandrere er voldelige? Sikke en gang vrøvl , og racistiske toner der lægges op til.

For 29 minutter siden, fedt skrev:

Det lyder til her i tråden, at bare provokationen er stor nok, så bliver volden accepteret, fordi vi ved hvordan muslimer tyr til vold, når de bliver provokeret

Jo, danskere tyr slet ikke til vold, nej det kan man ikke se, men lad os lige omformulere den sætning.

Det lyder til her i tråden, at bare provokationen er stor nok, så bliver volden accepteret, fordi vi ved hvordan danskere og indvandrere tyr til vold, når de bliver provokeret

Danskere er ikke anderledes end dem som tiltales, når volden starter, så står de på spring til at overfalde ordensmagten.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
Skrevet (redigeret)

For 8 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Du lyder så racistisk og lægger op til det, ved at dele halve sandheder, og du burde vide bedre. Så stop det, eller der kommer en anden tone på, eller læg nogle billeder op som viser at dine venner er indvandrer som du gerne vil fortælle os. (Som var tilstede)

Det er da godt du ikke er helt forblændet og kan se "hvide" , det burde du kunne hvis du har set på men ikke først erkendte det i det første indlæg.

Det du skriver med mine venner, som er indvandrer, forstår jeg ikke hvad du mener? og hvordan jeg lige klipper 2 mennesker ud på et hustag i TV og viser dig som bevis, er jeg ikke dygtig nok til at gøre.

Men nu kan jeg se at jeg ikke er den eneste der har set "farvede"

Redigeret af fedt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Lige nu, fedt skrev:

Det du skriver med mine venner, som er indvandrer, forstår jeg ikke hvad du mener? og hvordan jeg lige klipper 2 mennesker ud på TV og viser dig som bevis, er jeg ikke dygtig nok til at gøre.

Men nu kan jeg se at jeg ikke er den eneste der har set "farvede"

Du er den eneste som først ikke så andre, det har du jo skrevet, og jeg har citeret. Så lad nu være at snak udenom.

Hvis der ikke var andet end muslimer til stede og ville slås, så må man jo dermed også konkludere, du var til stede og du er dermed en del af dem du omtaler, du skal jo ikke glemme hvad du skrev. Det er sikkert en halv sandhed men dem ved du jo alt om at skrive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

I TV avisen siger de at optøjerne var begået af utilpassede unge og banderelaterede. Har opdaget, at bare man siger navnet Paludan, er der debattører som går helt op i det røde felt og truer med alt muligt. Har aldrig forstået, at mennesker til venstre må gerne true; men er det mennesker til højre, der udtaler sig Uha Uha.

Der er mennesker, der ønsker at skade Paludan;  som gør det nødvendigt, at politiet bruger ressourcer på at beskytte politikeren Paludan. Det er altså en udgift, som er direkte forbundet med den massive muslimske indvandring, idet det oftest er muslimske indvandrere og efterkommere, som ønsker at angribe Paludan. Det er dokumenteret til overflod i de videoer, som partiet selv offentliggør efter hver demonstration.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Man kan da sige, at det er noget af en tam borgerkrig, hvis den kun er begræset til en kvadratkilometer. Mon ikke ordensmagten nok kan nedkæmpe "fjenden". Ellers må vi have fat i Bubber.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind