Ubeskriveligt

Hold jer væk fra Nørrebro!

Recommended Posts

Tormentor
1 time siden, ThomasSneum skrev:

Ingen har pålagt RP ikke at ytre sig.. 

Det er hans grundlovssikrede ret.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
Lige nu, Tormentor skrev:

Det er hans grundlovssikrede ret.

Under ansvar og loven. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 2 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Under ansvar og loven. 

Som ikke er brudt, det er efter loven at anmelde demonstrationer.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
For 4 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Under ansvar og loven. 

Ja, selvfølgelig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

I tråden her, er jeg blevet rystet over venstre debattører, der mener målet helliger midlet eller omvendt for den sags skyld. Det er åbenbart naturligt, at bruge vold, hvis man synes at provokationen er stor nok og så skide være med ytringsfriheden.

Når vi diskuterer Paludan, er der venstredebattører, der har patent på hvornår højredrejede er racister og nogle venstredebattører agerer politisk og prøver på at skabe en hetz imod andre debattører, som ikke deler deres synspunkter.

Hvor fanden skal det ende henne, hvis vi begynder at gradbøje ytringsfriheden.

Synes også at Dansk moppe kultur, har kronede dage , når vi iagttager venstredrejede Tjøbenhavnere, der ikke tør at gå imod muslimerne, fordi det giver for store problemer.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 16 minutter siden, modpol skrev:

Som ikke er brudt, det er efter loven at anmelde demonstrationer.

Og med loven i hånden, er de nu afvist. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 14 minutter siden, fedt skrev:

I tråden her, er jeg blevet rystet over venstre debattører, der mener målet helliger midlet eller omvendt for den sags skyld. Det er åbenbart naturligt, at bruge vold, hvis man synes at provokationen er stor nok og så skide være med ytringsfriheden.

Når vi diskuterer Paludan, er der venstredebattører, der har patent på hvornår højredrejede er racister og nogle venstredebattører agerer politisk og prøver på at skabe en hetz imod andre debattører, som ikke deler deres synspunkter.

Hvor fanden skal det ende henne, hvis vi begynder at gradbøje ytringsfriheden.

Synes også at Dansk moppe kultur, har kronede dage , når vi iagttager venstredrejede Tjøbenhavnere, der ikke tør at gå imod muslimerne, fordi det giver for store problemer.

Jeg er stor fan af din objektivitet. 

Kunne du ikke lige linke til et af de indlæg, hvor debattører billiger brugen af vold. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
For 11 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Jeg er stor fan af din objektivitet. 

Kunne du ikke lige linke til et af de indlæg, hvor debattører billiger brugen af vold. :) 

Du skriver billiger jeg skrev naturligt, du ved tænder af uden omtanke for ytringsfriheden

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 7 minutter siden, fedt skrev:

Du skriver billiger jeg skrev naturligt, du ved tænder af uden omtanke for ytringsfriheden

Du skrev: 

Jeg ser gerne du linker til ét indlæg som understreger dit postulat. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 2 timer siden, Patrioten skrev:

Paludan burde have elefantordenen for sin indsats der fik befolkningens øjne op for demokratiets tilstand i Danmark anno 2019 !

Vi har nu tilstande der er sammenlignelige med perioden hvor kampen for borgerrettigheder blev mødt med præcis de samme reaktioner og holdninger som vi ser idag !

LOL

Det er noget højtravende intellektuelt bavl at fyre af om at råbe: "Pædofile tabere" og klistre bacon ind imellem siderne på en bog :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind