Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

høretelefoner

Recommended Posts

stig6499

den gamle tråd om høretelefoner er lukket 

jeg glemte at tilføje 2 stk høretelefoner 

B&O Beoplay H9i 

Denon AH-MM400

IMG_2349.JPG

IMG_2352.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har købt 2 stk  5 meter mini Jack forlænger kabel til mine  høretelefoner , 40 kr 90 kr med fragt , nu må de godt komme så jeg kan komme på posthuset og hente min gorillapod til mine kameraer , jeg var på cafe da den kom med posten i går 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Bowers & Wilkins PX7

20191208_053351.jpg

20191208_053425.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Så fik jeg brugt de penge jeg fik tilbage i skat et par sennheiser hdr 195

20200406_132454.jpg

20200406_132550.jpg

20200406_132607.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.

Ih dog Stig, med alle de hørebøffer du er i besiddelse af sidder jeg her og tænker over, hvor mange øre monstro Stig har på sit hoved.  🤔

Det kan være du en dag du får set min samling af lomme og pande-lamper at se.   🤓

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 5 timer siden, Bare mig. skrev:

Ih dog Stig, med alle de hørebøffer du er i besiddelse af sidder jeg her og tænker over, hvor mange øre monstro Stig har på sit hoved.  🤔

Det kan være du en dag du får set min samling af lomme og pande-lamper at se.   🤓

Hilsen Mig.

Jeg har da en 6 stk maclite solitaire men pandelamper er nok ikke lige mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare mig.
For 7 minutter siden, stig6499 skrev:

Jeg har da en 6 stk maclite solitaire men pandelamper er nok ikke lige mig 

Ih dog, seks styk af samme slags lommelamper kan jeg ikke klare, højst to når de har været pakket sammen. Er det alle farverne de laves i du har eller faldt du bare over et halvt dusin på tilbud ?

De lommelamper jeg har, spænder fra 100 og op til 4000 Lumen i lysudbytte. De store er faktisk så stærke at man absolut ikke skal kigge ind i dem når de er tændt på nær hold da det lynhurtigt giver svejseøjne.

En pandelampe er et uundværligt værktøj når man står på hovedet ned i en motor på en bil eller arbejder et sted hvor det er mørkt. Vi andre her ude hvor der er hywt til himlen, har jo ikke en gadelampe stående ud for hver matrikkel.    🙂

Hilsen Mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 13 timer siden, Bare mig. skrev:

Ih dog, seks styk af samme slags lommelamper kan jeg ikke klare, højst to når de har været pakket sammen. Er det alle farverne de laves i du har eller faldt du bare over et halvt dusin på tilbud ?

De lommelamper jeg har, spænder fra 100 og op til 4000 Lumen i lysudbytte. De store er faktisk så stærke at man absolut ikke skal kigge ind i dem når de er tændt på nær hold da det lynhurtigt giver svejseøjne.

En pandelampe er et uundværligt værktøj når man står på hovedet ned i en motor på en bil eller arbejder et sted hvor det er mørkt. Vi andre her ude hvor der er hywt til himlen, har jo ikke en gadelampe stående ud for hver matrikkel.    🙂

Hilsen Mig.

De er sorte,  det er fordi så kan jeg altid finde en lommelygte 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 8.12.2019 at 05:44, stig6499 skrev:

Bowers & Wilkins PX7

20191208_053351.jpg

20191208_053425.jpg

den har kælder dyb bas nu taler jeg ikke om boom blaster bas men kælder dyb bas 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...