snoozz

Min udlejer vil se min lejligheds "tilstand" ?!?

Recommended Posts

Liselotte65

Prøv og skriv til lejers lo de kan måske svare dig 😊

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha.

Nu er mit "skraldeskur" i begrænset rent fysisk, til "skraldepose-størrelse". Derfor kan jeg godt bruge sorte sække.

Når man har et firma får man alligevel en del skralde - især pakke-materiale som "skumchips" og bobleplast og lign. Noget beholder jeg, men det kan også blive for meget så smider jeg noget ud. Går ikke ud fra at det lugter synderligt. I al fald ikke i forhold til at jeg er ryger, og det er der ingen brok over ;)

JEg støjer heller ikke, jeg bruger hørebøffer hvis jeg endeligt vil høre noget højere end alm TV. Og jeg griller heller ikke på altanen, eller har rådne gulvbrædder ggg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 1 time siden, snoozz skrev:

Nu er mit "skraldeskur" i begrænset rent fysisk, til "skraldepose-størrelse". Derfor kan jeg godt bruge sorte sække.

Det der giver ingen mening.

Du skriver, at dit skraldeskur er begrænset til skraldepose-størrelse, og alligevel skriver du, at du godt kan bruge sorte sække.:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Hvad i alverden er et skraldeskur?

Nu er vi oppe på 3. side og vi har stadig ikke fået opklaret, hvorfor boligselskabet vil se lejligheden.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 1 time siden, homofaber skrev:

Hvad i alverden er et skraldeskur?

Nu er vi oppe på 3. side og vi har stadig ikke fået opklaret, hvorfor boligselskabet vil se lejligheden.

Jeg håber vi får svaret når synet er overstået.:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Der skulle stå at det IKKE er begrænset til "alm skraldepose størrelse" slåfejl der.

Er skraldeskur er et skur med containere i hvor man placerer sit skrald og nogen så henter det. Fx madrester eller papkasser, og så er der så en til hver slags, fx madvarer, pap, plastik osv. gg

Og jeg ved ikke engang selv hvorfor de vil ind og se i min lejlighed. Men det finder jeg nok ud af den 6. juni. Der står kun i brevet at de vil se "min lejligheds tilstand" så det er jo noget uklart.

Kan være at de bare vil se om mit badeværelse er af den kvalitet som der er betalt for, noget helt banalt ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind