Forsvarsadvokat

Fup eller fakta fra Mette Frederiksen (S)?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Fup eller fakta fra Mette Frederiksen (S)?

https://www.bt.dk/politik/mette-frederiksen-svarer-igen-hvis-udlaendingepolitikken-ikke-holdes-stram-vil-jeg?fbclid=IwAR11ZUN-RPkgGHcAf4XOhXATxzHdIAA7cuW4iEukpTMUr8hYHeGHAk0MnWk

”Mette Frederiksen svarer igen: Hvis udlændingepolitikken ikke holdes stram, vil jeg ikke være statsminister.

Udmeldingen kommer, efter at den radikale leder Morten Østergaard (R) har fremsat et ultimativt krav om, at dele af paradigmeskiftet skal sløjfes, hvis De Radikale skal pege på Mette Frederiksen. Ellers er han klar til at stemme for et mistillidsvotum mod Mette Frederiksen.”

Alle ved at det er fup fra Mette Frederiksen side, for når først rød stue har vundet flertallet, vil Socialdemokratiet som altid før rette ind efter sit parlamentariske flertal!

De Radikale, SF, Ø og Alternativet – vil alle få noget af deres politik gennemført sammen med S!

Det ville være første gang i Danmarkshistorien, hvis S ikke giver sig overfor særlig De Radikales udlændinge politik, som betyder lempelser – flere flygtninge og ulovlige migranter ind i landet – tilbagerulning af blå stues udlændinge politik, samt sløjfning af DF`s paradigmeskifte!

Hele dette scenarie af kendsgerninger gør, at Løkke har særdeles gode chancer for alligevel at danne en ny regering, hvis DF nu holder fast i at være i blå stue, i stedet for at kissemisse med Mette Frederiksen, og hvis ellers Løkke vil acceptere Nye Borgerliges helt klare ønsker om en løsning af Danmarks udlændinge politik!

Som er:

Der skal indføres et totalt asylstop!

Udlændinge skal forsørge sig selv!

Kriminelle udlændinge skal udvises konsekvent efter første dom!

Der er ikke brug for flere lappeløsninger på særlig den muslimske indvandring, og i udlændinge politikken generelt, men i stedet på løsningen!?

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rudi W

Jeg tror ikke, man kan stole på en socialdemokratisk statsministerkandidat i udlændingespørgsmålet, for vedkommende vil nu engang være afhængig af Det radikale Venstre og formentlig også Enhedslisten. Siger det ikke alt? 

Man kan sige, at det var godt for noget, at Morten Østergaard meldte klart ud for nylig. Han er som de fleste af sine forgængere bedøvende ligeglad med det danske folk, bare han tager sig godt ud i det rette "humanistiske" selskab af rettighedsfundamentalister i EU. 

Han er efter min mening en landsforræder ligesom Peter Munch, som sørgede for, at Danmarks forsvar var indskrænket til nul og nix op mod 9. april 1940 og ligesom Marianne Jelved, som var en af hovedpersonerne bag den forfærdelige udlændingepolitik efter Udlændingelov af 1983, hvor ikke-vestlige (navnlig muslimske) migranter væltede ind i Danmark i 90'erne. 

Og alle kan vel huske, da Mette Frederiksens forgænger Helle Thorning i valgkampen i 2011 udtalte, at "der ikke skulle røres et komma" ved udlændingepolitikken. Man lempede intet mindre end 45 gange.

Nej, kun tåber stoler på én, der vil føre politik sammen med de radikale.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Hvis de indgår samarbejde med de radikale tror jeg heller ikke man kan stole på hende. Jeg så helst en S+V regering, men det er nok ikke særlig realistisk selv om det politisk giver rigtig god mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren

Enhedslisten er mest interesseret i at uligheden mindskes, og udlændinge politikken kommer i 2. række

Det er ret sjovt at være vidne til, at ved sidste valg lovede Venstre vælgerne en straksopbremsning - men vi fik hurtigt det stik modsatte - uden regeringen rørte en finger - mens flygtninge vandrede ind i landet uden så meget som at blive registeret nogen steder.

Alligevel skal vi lytte til, at en blå regering er en garanti for en stram indvandrerpolitik 😂

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 44 minutter siden, dna skrev:

Hvis de indgår samarbejde med de radikale tror jeg heller ikke man kan stole på hende. Jeg så helst en S+V regering, men det er nok ikke særlig realistisk selv om det politisk giver rigtig god mening.

Dette har man før afprøvet, jeg mener at huske at den kun holdt et år! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Mette Frederiksen har problemer med udlændingepolitikken – men DR hjælper endnu engang S i en valgkamp,

DR kunne således proklamere, Mette Frederiksen vil ikke være statsminister, hvis det kræver udlændingelempelser. Der stod ikke: Mette Frederiksen siger, at hun ikke vil være statsminister, hvis det stod som en kendsgerning: Sådan bliver det, Mette vil stå fast, og ikke nok med det, DR plantede selv en meget vidtgående formulering hos Mette Frederiksen, der skulle berolige vælgerne.

Tirsdag stillede en DR-journalist således følgende hjælpsomme spørgsmål til S-lederen. Så du har en ultimativ besked til de andre partier i rød blok, at hvis de prøver at presse dig på udlændingepolitikken i forbindelse med en regeringsdannelse, så vil du ikke være statsminister? Og ja, Mette Frederiksen syntes sørme, at det var en rigtig fin formulering, som DR-journalisten kom med. Så hendes svar lød, fuldstændig klart.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 8 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Dette har man før afprøvet, jeg mener at huske at den kun holdt et år! :D

Det er 40 år siden og både partierne og omstændighederne var anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Forsvarsadvokat du skriver når først rød stue har vundet flertallet , den sætning kan jeg godt li , men er det ikke lidt for optimistisk set fra rød stues synspunkt , selv om jeg håber på at rød stue vinder valget , Lars regering er det mest uduelige vi har haft i mange år , heldigvis har vi landsbytossepartiet DF til at holde Lars i ørene , det er sgu sørgeligt at vi er noget det til , hvis rød stue vinder valget kan det sgu da kun blive bedre 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Hvis Mette ikke vil, så vil Pernille Skipper gerne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 4 timer siden, fedt skrev:

Mette Frederiksen har problemer med udlændingepolitikken – men DR hjælper endnu engang S i en valgkamp,

DR kunne således proklamere, Mette Frederiksen vil ikke være statsminister, hvis det kræver udlændingelempelser. Der stod ikke: Mette Frederiksen siger, at hun ikke vil være statsminister, hvis det stod som en kendsgerning: Sådan bliver det, Mette vil stå fast, og ikke nok med det, DR plantede selv en meget vidtgående formulering hos Mette Frederiksen, der skulle berolige vælgerne.

Tirsdag stillede en DR-journalist således følgende hjælpsomme spørgsmål til S-lederen. Så du har en ultimativ besked til de andre partier i rød blok, at hvis de prøver at presse dig på udlændingepolitikken i forbindelse med en regeringsdannelse, så vil du ikke være statsminister? Og ja, Mette Frederiksen syntes sørme, at det var en rigtig fin formulering, som DR-journalisten kom med. Så hendes svar lød, fuldstændig klart.

Er det ikke nærmere TV2?

Under følgende overskrift 

Ifølge politisk kommentator Hans Engell viser pressemødet, at Venstre er desperat

- kan man læse:

Når partier indkalder til pressemøde, er det normalt, fordi der er en nyhed, men sådan var det langt fra tirsdag formiddag på Christiansborg.

Her brugte tre af Venstres ministre et mere end 20 minutter langt pressemøde på i skarpe vendinger at advare om mulige konsekvenser af Socialdemokratiets og rød bloks udlændingepolitik - uden at der kom noget nyt om partiets egne planer.

Politisk kommentator Hans Engell kan ikke huske at have set noget lignende.

- Det her var meget mystisk og en højst besynderlig måde at holde pressemøde på. Normalt fremlægger man sine egne forslag, men det her handlede udelukkende om at skælde ud på Socialdemokratiet og mistænke dem for, at kursen i udlændingepolitikken ikke ligger fast, siger Hans Engell til TV 2.

http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-04-09-engell-kan-ikke-huske-at-have-set-noget-lignende-kalder-venstres-pressemoede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind