Gæst Danseren

Kan han lide mig?

Recommended Posts

Gæst Danseren

Der er kommet en "ny" fyr ind i den gruppe, jeg hænger ud i, som jeg det sidste lange stykke tid har haft lyst til at lære bedre at kende. Jeg er dog opvokset med, at det er mænd, som tager inititativet, hvis I er interesseret, hvorfor jeg ikke har spurgt ham ud. Jeg er bare træt af, at gå rundt og være halv lun på ham, så mit spørgsmål er, om der er en chance for, at han kunne være interesseret i at lære mig bedre at kende alligevel. Jeg synes selv de gange, vi har fået snakket alene, at vi har haft god kemi. Det har dog kun ført til, at vi de seneste 3 måneders tid har siddet at smilet til hinanden, når de andre snakker. Jeg er så forvirret, han er single, dog er han genert, men burde han ikke have taget initiativet, hvis han var interesseret? 

I givet fald, hvordan jeg kan spørge ham ud på en casual måde uden at det bliver akavet, hvis han siger nej?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst hsssk

Spørg ham om hjælp til noget, hvis han har noget han er god til. Lappe cykel, fikse ting i hjemmet eller noget med din computer;-) Kvitter med en kop kaffe.

Hvis han ikke er interesserer, så finder han en god undskyldning for at slippe og så bliver det ikke akavet i gruppen.

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Hej
On 13/4/2019 at 14:13, Gæst hsssk skrev:

Spørg ham om hjælp til noget, hvis han har noget han er god til. Lappe cykel, fikse ting i hjemmet eller noget med din computer;-) Kvitter med en kop kaffe.

Hvis han ikke er interesserer, så finder han en god undskyldning for at slippe og så bliver det ikke akavet i gruppen.

God fornøjelse

Lige mine ord!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.