stig6499

Radio

Recommended Posts

stig6499

Jeg er ikke lige klar over hvor jeg skulle ligge den her tråd

radio 24syv holder op med sende i sidst i oktober

fordi DF har bestemt at 70 % af den fjerde tale radio kanal skal ligge 100 km vest fra KBH

så noget lort 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Nu er DF vendt på en talerken , de vil ikke være skyld i at radio 24syv lukker ned så de forslår enten at de dropper kravet om at 70 % af  radion skal sendes  100 km vest fra KBH eller at radio 24syv  bliver en DAB radio kanal 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Kan det ikke være ligemeget?

Ingen hører alligevel radio mere, hverken tale- eller musik-radio.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv
Skrevet (redigeret)

Jeg er da ikke ligeglad, da jeg høre den hver dag. 😊

P1 er da også god.

Redigeret af passiv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

DR P1 eks’er for evigt 1-2/5 der er 5 afsnit jeg har hørt de første 2 afsnit , det handler om et par der er gået fra hinanden og de har et barn sammen , det er røstende 2 afsnit jeg har hørt , kvinden er en mig mig og så mig type og hendes eks mand skal bare gøre som hun siger , og manden er en tøffel helt som bare gør som hun siger han skal gøre , det er røstene lytning , jeg sider med min ipad nu tænder jeg computer og henter podcasten så jeg kan høre de sidste 3 afsnit 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Mens jeg har været i byen har jeg indstillet min Beocord 5500 til at optage DR P1 de højere magter guddommelig sex , jeg troede at kirken var sex forskrækket , så jeg glæder mig til at høre hvad det er for noget 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Stig radio er så kedeligt. Man kan jo ikke se damerne deri. Hvis fx din darling Vermund var med i, eller mine Stephania potalivo, Sara Bro, eller Lise Bostrup gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 timer siden, snoozz skrev:

Stig radio er så kedeligt. Man kan jo ikke se damerne deri. Hvis fx din darling Vermund var med i, eller mine Stephania potalivo, Sara Bro, eller Lise Bostrup gg

Jeg er stor fan af DR P1 og radio 24syv , det er tale radio med spænende indhold , der er ikke reklamer der afbryder udsendelserne og der er ikke frygteligt 2019 musik , jeg vil da gerne have min Darling vermund i radion så jeg kan høre hendes stemme selv om jeg ikke er enig i hendes politik 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv

Hvad er der galt i at høre et radioprogram man kan få oplysninger fra??

Radio 24syv og p1 er gode. 🤓

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind