Gæst nomorewar

Hvis jeg havde skabt denne verden...

Recommended Posts

Gæst nomorewar

Hvis jeg havde skabt denne verden…

så ville der ikke eksistere noget der hed ”militær”… så kunne soldaterne få lov at slås ligesom vikingerne gjorde. Og så sku man ikke hen og genopbygge et helt land bagefter… man sku heller ikke bekymre sig om hverken ISIS eller flygtninge, integration osv… Og...så ville pengene til jagerfly og bomber sikkert også ku bruges mere fornuftigt… ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, Gæst nomorewar skrev:

så ville der ikke eksistere noget der hed ”militær”… så kunne soldaterne få lov at slås ligesom vikingerne gjorde. Og så sku man ikke hen og genopbygge et helt land bagefter… man sku heller ikke bekymre sig om hverken ISIS eller flygtninge, integration osv… Og...så ville pengene til jagerfly og bomber sikkert også ku bruges mere fornuftigt… 😉

Soldater?

Hvor kommer soldaterne fra hvis der ikke er noget militær?:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 timer siden, Gæst nomorewar skrev:

så ville der ikke eksistere noget der hed ”militær”… så kunne soldaterne få lov at slås ligesom vikingerne gjorde. Og så sku man ikke hen og genopbygge et helt land bagefter… man sku heller ikke bekymre sig om hverken ISIS eller flygtninge, integration osv… Og...så ville pengene til jagerfly og bomber sikkert også ku bruges mere fornuftigt… 😉

Aldrig før, in historien har det været så fredeligt in Europa som det er netop nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst nomorewar
For 56 minutter siden, Entrelac skrev:

Soldater?

Hvor kommer soldaterne fra hvis der ikke er noget militær?:gruble:

Sorry, det jeg mente var, at denne verden ikke sku ha haft det "militær" som vi har i dag...men i stedet slås som vikinger...hvis vi absolut SKAL slås...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 14 minutter siden, Gæst nomorewar skrev:

Sorry, det jeg mente var, at denne verden ikke sku ha haft det "militær" som vi har i dag...men i stedet slås som vikinger...hvis vi absolut SKAL slås...

Jeg kan godt se at der er noget ønske tænkning in dine tanker, men hvem vil tilbage og starte forfra, og hvad vil kvinder mene om at blive voldtaget en gange til af såkaldte Vikinger 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

To Skaaninger, Ale og Herre, der var bleven landsforviste for deres Misgjerninger, var ogsaa i deres Landflygtighed tyede til Julin, det Sted, hvor fordrevne Danskere sikrest fandt Tilhold, og de drev med stor Iver det samme Haandværk som de andre Julinere og hærjede og ødelagde paa det grummeste Danmark med deres Sørøverier.

Danmarks Ungdom angreb da Julin og belejrede den, saa Julinerne til sidst maatte udlevere alle de Sørøvere, der fandtes inden for Byens Mure, og derhos udrede en Sum Penge.

Da Danskerne havde faaet disse Sørøvere i deres Magt, mente de, at de burde straffe dem for den Fortræd, de havde tilføjet Riget, ved at lade dem lide den grueligste Død. For at deres Død kunde blive saa meget voldsommere, bandt de dem først med bagbundne Hænder fast til Pæle, sprættede saa Maven op paa dem og trak den nederste Del af de blottede Tarme ud, viklede den om Pælene og holdt ikke op med disse Pinsler, førend Indvoldene var vundne helt ud af Maven paa dem, og de grumme Røversjæle drog deres sidste Suk. 

Fra Saxo Grammaticus
Danmarks krønike

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst nomorewar
1 time siden, Jojojo skrev:

Jeg kan godt se at der er noget ønske tænkning in dine tanker, men hvem vil tilbage og starte forfra, og hvad vil kvinder mene om at blive voldtaget en gange til af såkaldte Vikinger 

Man behøver ikke "leve som vikinger" - men "slås som vikinger"... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 9 timer siden, Gæst nomorewar skrev:

Så du er tilhænger af plyndringstogter og voldtægt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst nomorewar

På Grathe Hede mødtes Svend og Valdemar i tidlig middelalder i en duel hvor de sloges om at blive KONGEN af Danmark.  Må simpelthen være historiens bedste bevis på, at man godt kan slås - uden at skabe ødelæggelse og flygtningestrømme…og hvor de slet ikke tænker på plyndringstogter og voldtægt...  Så lad os glemme vikingerne og ta ved lære af de 2 fyre...  😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.