Anklageren

Mueller har afleveret Rusland-rapportten

Recommended Posts

dna

De første udtalelser tyder på der ikke er noget at komme efter. Jeg har faktisk hørt nogen udtale at rapporten netop kan blive det som giver Trump 4 år mere som præsident. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

"ikke noget at komme efter.."

34 mennesker er allerede sigtet. Det vil jeg da kalde "noget".

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 28 minutter siden, ThomasSneum skrev:

"ikke noget at komme efter.."

34 mennesker er allerede sigtet. Det vil jeg da kalde "noget".

https://guce.oath.com/collectConsent?sessionId=3_cc-session_2022a6f0-21c6-4c76-bb17-5fab7176ffc7&lang=en-gb&inline=false

Der er tilsyneladende ikke fundet noget mod Trump. Endnu engang ender det med at forsøget på at skade Trump og/eller fjerne ham fra prædidentposten løber lidt ud sandet.

Jeg tror der efterhånden er startet en "cry wolf"-effekt så hvis der kommer noget, som potentielt burde kunne skade stort, faktisk heller ikke vil have den store effekt. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 2 minutter siden, dna skrev:

https://guce.oath.com/collectConsent?sessionId=3_cc-session_2022a6f0-21c6-4c76-bb17-5fab7176ffc7&lang=en-gb&inline=false

Der er tilsyneladende ikke fundet noget mod Trump. Endnu engang ender det med at forsøget på at skade Trump og/eller fjerne ham fra prædidentposten løber lidt ud sandet.

Jeg tror der efterhånden er startet en "cry wolf"-effekt så hvis der kommer noget, som potentielt burde kunne skade stort, faktisk heller ikke vil have den store effekt. 

Der er ikke taget nogen beslutninger mht. rapportens afslutning endnu. 34 personer er allerede sigtet...så at påstå der intet er at komme efter, runger hult.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 13 minutter siden, dna skrev:

Det ved vi faktisk ikke. Overfortolker du "at Mueller ikke vil anbefale nye anklager om de forhold, han blev udpeget til at undersøge - nemlig om Trump 2016-kampagnen forsøgte at arbejde med Rusland for at undergrave det sidste præsidentvalg, og om Trump hindrede efterforskere undervejs".

Hertil vil jeg lige bemærke, at det ikke er muligt at anklage Trump i retssystemet, fordi han har immunitet som præsident. En evt. rigsretssag er noget HELT andet - så det kan vi foreløbig ikke vide noget om

Fra Politico i Google oversæt: "Men vi lærte ikke noget nyt om, hvad Mueller har fundet. Disse oplysninger er indeholdt i en rapport, han indgav til Barr, den nye Trump-udnævnte advokat-general, der allerede var optaget fredag aften at læse gennem dokumentet, som hans talskvinde beskrev som "omfattende".

Barr i weekenden forventes at begynde at informere lovgivere om Muellers "hovedkonklusioner", som også hurtigt vil finde vej til offentligheden."

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Ifølge Tim Cast har sigtelserne intet at gøre med "Russian Collusion". Jeg har ikke sat mig ind i hver enkelt sigtelse, men skulle I have lyst skal I da være velkomne.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren

27. juli 2016. På et vælgermøde opfordrer Trump direkte Rusland til at finde 30.000 af Hillary Clintons e-mail, som er forsvundet. Samme dag forsøger russiske hackere at angribe Clintons computernetværk.

13. juli 2018. 12 navngivne russere bliver tiltalt for i foråret 2016 at have hacket Demokraternes computernetværk (hvor Clintons emails lå).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 4 timer siden, Anklageren skrev:

27. juli 2016. På et vælgermøde opfordrer Trump direkte Rusland til at finde 30.000 af Hillary Clintons e-mail, som er forsvundet. Samme dag forsøger russiske hackere at angribe Clintons computernetværk.

13. juli 2018. 12 navngivne russere bliver tiltalt for i foråret 2016 at have hacket Demokraternes computernetværk (hvor Clintons emails lå).

Lidt selvmodsigende synes jeg !

Var det Clintons el. Demokraternes computernetværk ?

https://wikileaks.org/clinton-emails/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 2 timer siden, Patrioten skrev:

Lidt selvmodsigende synes jeg !

Var det Clintons el. Demokraternes computernetværk ?

https://wikileaks.org/clinton-emails/

Haha, du bruger wiki Leaks som kilde. 🤣🤣🤣🤣🤣

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind