fedt

Er Margrethe Vestager i spil til at afløse Jean-Claude Juncker

Recommended Posts

fedt
Skrevet (redigeret)

Vestager: Uden støtte fra sit eget land bliver man ikke kommissionsformand og det håber vi hun bliver. Det her billede siger alt om, hvad Vestager mener om Juncker

https://www.altinget.dk/artikel/vestager-uden-stoette-fra-sit-eget-land-bliver-man-ikke-kommissionsformand?ref=newsletter&refid=30790&SNSubscribed=true&utm_source=nyhedsbrev&utm_medium=e-mail&utm_campaign=altingetdk

vestager.jpg

Redigeret af fedt
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Er jeg den eneste, der sætter pris på Vestager og alle de milliarder hun forhåbentlig skraber ind fra asociale firmaer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
1 time siden, fedt skrev:

Er jeg den eneste, der sætter pris på Vestager og alle de milliarder hun forhåbentlig skraber ind fra asociale firmaer

Vestager har ikke en chance for valg! :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 4 timer siden, fedt skrev:

Vestager: Uden støtte fra sit eget land bliver man ikke kommissionsformand og det håber vi hun bliver. Det her billede siger alt om, hvad Vestager mener om Juncker

https://www.altinget.dk/artikel/vestager-uden-stoette-fra-sit-eget-land-bliver-man-ikke-kommissionsformand?ref=newsletter&refid=30790&SNSubscribed=true&utm_source=nyhedsbrev&utm_medium=e-mail&utm_campaign=altingetdk

vestager.jpg

Jeg tror ikke de interesserede sig for hvad vi synes, de vil kigge på hendes erfaring, dømme og slagkraft, hun vil ikke kradse en krone mere i kassen i hendes nye rolle, hvis hun ellers vil få det, men det er en dame alle har stor respekt for, inklusive mig. 🧞‍♂️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren

Margrethe Vestager har gjort det godt som kommissær :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 14 timer siden, Anklageren skrev:

Margrethe Vestager har gjort det godt som kommissær :)

Hun taler ihvertfald særdeles godt engelsk-he-he! :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Jeg håber da hun fortsætter i EU. Hun har vel egentlig gjort det ok dernede og jeg vil nødig have hende tilbage i dansk politik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 23 timer siden, dna skrev:

Jeg håber da hun fortsætter i EU. Hun har vel egentlig gjort det ok dernede og jeg vil nødig have hende tilbage i dansk politik. 

Ha-ha, ja det var da bestemt et godt argument!

For kom hun tilbage, ville hun jo bare op i det sorte tårn og bestemme alt overfor en S-regering. :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind