Forsvarsadvokat

Debat Høvdingen?

Recommended Posts

DenBruneMunk
For 26 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg har stort respekt for at det her på Jubii ikke handler om personet. 

Det vil altid handle om en person, når man drages til ansvar for sine holdninger og ytringer. Man kan så generalisere lidt og ikke pege fingre, og så er vi ude over det med at det handler om personen.

Helt klart, så er dette forum delt til flere sider, og er det ikke politik vi har oppe at vende, så kommer der religiøse personer forbi, som har en holdning til deres Gud, og prædiker eller vi får klima aktivister på besøg, som prædiker med skældsord alt for meget :)

Det kan hurtigt handle om personen, når de har et emne eller et dilemma, så skal det jo være med fokus på den enkelte, om det er fællesskab, juridisk, sygdom eller levevilkår eller børn, nogle vil bare høre andre til råds, det skal de have lov til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SyngeLærken

Jeg har valgt og skride ind og fjerne alle indlæg som nærmer sig debat om den enkelte debattør her på forum og debat om deres person, både for og imod og hvad kan henvises til det emne.

Så hold jer til emnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 12 minutter siden, SyngeLærken skrev:

Jeg har valgt og skride ind og fjerne alle indlæg som nærmer sig debat om den enkelte debattør her på forum og debat om deres person, både for og imod og hvad kan henvises til det emne.

Så hold jer til emnet.

Ja, men emnet var jo personen Debat Høvdingen, så burde du vel slette hele tråden ikke?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 21 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Ja, men emnet var jo personen Debat Høvdingen, så burde du vel slette hele tråden ikke?

Jeg synes det er helt i orden man taler om debat høvding som profil. for det er en profil, som et team står bag hos jubii?
Hvad hentyder du til? Kan ikke se noget problem i debatten som den var før i 2 begyndte at pege fingre , så det er vist kun dig som føler dig udsat :)

Man kan du finde debat høvdingen på andre forum eller FB og navngive personen, så er du velkommen men så får du nok et gok i nødden af moderator teamet igen :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind