Recommended Posts

basle72

Hej

Nogen herinde der har erfaringer med de nye biler hvor man kan koble sin android telefon til bilen?

Mit spørgsmål går på, hvis nu man har den funktion i bilen, er der så nogen grund til at bruge penge på en fastmonteret gps i bilen, kan man ikke bare få den der ligger på telefonen op på displayet i bilen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Min har Android-Auto , det fungerer men apps som understøtter det er begrænset og hjælpen til kørsel er fra Maps Go , som mange jo allerede bruger.

Så er du kendt med disse apps, så vil du være tilfreds.

Jeg synes TomTom (mobile) er bedre alternativer, eller andre gps på mobilen men har dog ikke prøvet maps go  (kun maps vej hjælp)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 26 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Min har Android-Auto , det fungerer men apps som understøtter det er begrænset og hjælpen til kørsel er fra Maps Go , som mange jo allerede bruger.

Så er du kendt med disse apps, så vil du være tilfreds.

Jeg synes TomTom (mobile) er bedre alternativer, eller andre gps på mobilen men har dog ikke prøvet maps go  (kun maps vej hjælp)

Har ikke det mindste forstand på navigationen på mobilen, men synes bare 15.000kr for en gps indbygget i bilen er en lidt voldsom pris, hvis det andet fungerer lige så godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind