....

Mit sociale klima i al offentlig regi

Recommended Posts

....

Hej formand

Jeg vil fortælle dig, at jeg har besluttet mig for, at deltage i, hvert eneste sekund af ... klubs aktiviteter, foreløbig, de næste 10år.

Du, har således 10år til, at opfylde nedenstående forventning.

Jeg skal hermed bede dig om, i din egenskab som formand, at medvirke til, at forbedre min brugeroplevelse i forhold til de negative sociale vibrationer man fra øvrige medlemmer, samt dig selv, har påduttet min person.

Jeg forventer, af alle offentlige tilbud, i Danmark, at kunne rumme alle danskere, ikke kun de socialt velfungerende.

Mit ønske og min evne til, at spille ..., er grundlag for relevansen i min deltagelse i ... klub, ikke mine sociale evner, som er dårligere grundet det handicap der har udløst min førtidspension. 

Handicappet er ikke helbredeligt, heller ikke af ... klubs medlemmer.

Jeg blev førtidspensionist for år tilbage på diagnose infantil autist og Borderline.

Det er din pligt, som formand, at    skabe rammer, hvor alle har muligheder for, at være, også psykisk syge danskere.

Den mobning og udstødelse, jeg oplever og har oplevet er utilgivelig og mindre stærke typer, end jeg, har formentlig givet efter for denne.

Jeg har hele mit liv måtte kæmpe imod mobning, og har prøvet, at indordne mig, uden held.

Efter 40år i dette psykologiske kaos over intetsteds i danske organisationer, at kunne trives, har jeg gjort mit.

Nu, kræver jeg istedet, at man tager hensyn til mit handicap i offentligt regi også i ... kommunes tilbuds regi.

I alle Danmarks offentlige tilbuds regi.

At, jeg skal skrive og forklare, at jeg er psykisk syg finder jeg træls i og med, at man fra ... klubs nok har vidst dette, men alligevel ikke har reageret med empati og forståelse, tværtom udstødelse og mobning over for det der ikke kan passe ind til de velfungerendes rammer/ sociale koder.

At, du/ i ikke har oplevet en lign. bramfrihed og arrogance fra en der er så langt nede i det sociale hierakiet er jeg total ligegyldig overfor jævnfør min personlighed der er formet af ovenstående skrevet diagnose.

Jeg forventer af dig med grundlag i din egen overbevisning, at du er en god formand, at du formår, at skabe rammer der ikke kun inkludere sociale velfungerende stærke borgere, men også de, andre, som mig.

Hvis du ikke kan inkludere alle, er du ikke så god, som du tror.

De, der ikke kan rummes i ... klub klapper dig ikke på ryggen.

Min relevans bør hænge sammen med min kunnen og mit ønske om, at deltage i aktiviteten.

Ikke mine sociale evner.

Min kunnen har påvirkes negativt på grund af det sociale klima, jeg tilbydes.

Jeg kan meget mere, hvis jeg ikke mobbes.

Det er for dårligt og jeg kræver, at du stepper op i ansvar for eget indtryk af, hvor god en formand, du er.

Jeg ønsker ikke svar fra dig, da jeg ikke formår, at rumme dine e-mails udover korte koncise information.

Heller ikke vil jeg samtale/ diskutere eller “samarbejde” med dig om indholdet af ovenstående eller mine diagnoser samt den forbedring af mit sociale velbefindende, jeg forventer vil blive markant forbedret fremover.

Jeg forventer en forbedring, uanset, ikke forbedringer i forhold til ændringer i min personlighed og anskuelser.

Ikke engang et blik af forståelse ønsker jeg af/ fra dig.

Jeg forventer kun din forståelse/ empati i din egenskab af den gode formand du synes, at du er og, at du tager ovenstående til efterretning.

http://www.psykiatrifonden.dk/viden/diagnoser/borderline/borderline.aspx

http://www.webdoktorportal.dk/sygdomme/infantil-autisme/

Ytringsfrihedforalle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.