Anklageren

Pia Kjærsgaard trækker igen internationale overskrifter

Recommended Posts

Anklageren

Denne gang er hun ikke verdensberømt på grund af frikadellekrigen, men fordi babyer er uønskede i Folketinget

Pia Kjærsgaard✔@Pia_Kjaersgaard

Jeg bad folketingssekretæren stilfærdigt sige til Abildgaard,at det ikke er godt med babyer i salen. Var ikke selv i kontakt, da jeg sad i formandsstolen. Og troede, og at det var det...små sager bliver store i denne tid #dkpol twitter.com/marleneharpsoe…

I udlandet synes man, det er småligt af Pia Kjærsgaard, at hun bad Mette Abildgaard til at forlade Folketingssalen, fordi hun havde sin baby med til en afstemning.

Episoden har nået verdenspressen gennem BBC og The Guardian.

Er vi ved at overtage Sveriges stilling som forbudslandet?

Meget af den offentlige debat handler om - hvad der skal forbydes - og antallet af forbud kan nå herfra og til månen, hvis man lagde alle love, cirkulærer og andre forbud i en lang række.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

En storm i et glas vand. 

Høre babyer til i salen. Nej.
Kan man i nogen udstrækning tolererer at de er der. Ja. 

Jeg kan fint sætte mig ind i at babyer ikke skal være med i mødesalen - og så er det nu heller ikke første gang en mor og baby bliver bedt om at gå.  

latest?cb=20110926183125

Omvendt er det en anden verden i dag.

64dc8735-c563-4acd-af62-b99c09549ff1.jpg

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren

Historien er interessant, fordi den går imod den internationale trend i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 23 minutter siden, Anklageren skrev:

Historien er interessant, fordi den går imod den internationale trend i dag.

Det er nemlig rigtigt, man kan diskutere om de hører til, men jeg ser det som et positivt ting, skulle gamle hekse som formanden være tilladt, kan ungdom fint balancere ting og sager ud.

Og selve USA er med på vognen, jeg kan finde linket senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Historien er kun interessant for DF modstandere pga. at et eller andet skal modstanderne grave frem og det er tit og ofte kun underlødige indslag. Som sagt tidligere, en storm i et glas vand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 20 minutter siden, fedt skrev:

Historien er kun interessant for DF modstandere pga. at et eller andet skal modstanderne grave frem og det er tit og ofte kun underlødige indslag. Som sagt tidligere, en storm i et glas vand.

Historien er interessant, fordi den er blevet international.

- og så verdensberømt er Pia Kjærsgaard altså ikke - at historien kun er interessant, fordi den handler om hende 😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Ja ja ja hvis du siger det, så skal det nok passe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey

Pia Kjærsgaard trækker igen internationale overskrifter

Det manglede da også bare, at en af vore egne ikke kan trække internationale overskrifter, det skal da ikke kun være Trump, der har det monopol:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Pia har bla.lige fortalt, at der er mange på Christiansborg der får hjælp til børnene; men de behøver ikke at tage børnene med ind i folketingssalen.Der er et hav af sekretærer og medarbejdere på Christiansborg og Mette Abildgaard skulle kun stemme i 10min for sit parti. Mette Abildgaard, slog det selv op på FB

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind